Odlévání nízkotavitelných slitin

Zkušenosti, tipy, informace, návody a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Odlévání nízkotavitelných slitin

Příspěvekod Petr S. » ned 05 dub, 2015 1:34 pm

Ahoj vespolek ,
máte někdo zkušenost s odléváním nízkotavitelných slitin v domácím prostředí ? Odlitek páteřového rámu vozu s minimem detailů ( H0 ) .
Díky všem , Petr S.
Petr S.
 
Příspěvky: 327
Registrován: úte 16 pro, 2008 8:42 pm

Re: Odlévání nízkotavitelných slitin

Příspěvekod peterm » pon 06 dub, 2015 8:03 pm

Dobre je pozriet si odlievanie z bieleho kovu. Tavil som na obycajnej jednoplatnicke, ide to aj na sporaku. Formy som pouzival z Lukoprenu, treba ich pred liatim vytriet mastencom, pripadne staci grafitovy prasok (nastruhana makka ceruzka)
peterm
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 05 bře, 2015 3:11 pm

Re: Odlévání nízkotavitelných slitin

Příspěvekod Petr S. » úte 07 dub, 2015 1:07 pm

Lukopren ? To se mi zdá brutální ! Kolik to vydrží odlitků ?
Petr S.
 
Příspěvky: 327
Registrován: úte 16 pro, 2008 8:42 pm

Re: Odlévání nízkotavitelných slitin

Příspěvekod vvitty » úte 07 dub, 2015 1:23 pm

To zalezi mimo jine na slozitosti formy, resp. odlitku - kdyz jsem odleval vojacky z cinu tak zhruba 5 az 10 kusu bylo pouzitelnych. Pak uz se zacaly vytrhavat kousky formy ve slozitejsich mistech.
Kdybych odleval cihlu tak by to samozrejme vydrzelo mnohem vic....
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, osvětlení modelů, DCC - http://www.pojezdy.eu/eshop
Uživatelský avatar
vvitty
 
Příspěvky: 1916
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: Odlévání nízkotavitelných slitin

Příspěvekod saman55 » úte 07 dub, 2015 1:34 pm

Zdravím
co budeš odlévat smím-li se ptát.
Jirka - saman55
saman55
 
Příspěvky: 285
Registrován: čtv 07 říj, 2010 1:35 pm
Bydliště: Žihle - Plzeň sever


Zpět na Materiály ke stavbě modelů, kolejišť a diorámat

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník