Odlévání nízkotavitelných slitin

Zkušenosti, tipy, informace, návody a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Odlévání nízkotavitelných slitin

Příspěvekod Petr S. » ned 05 dub, 2015 1:34 pm

Ahoj vespolek ,
máte někdo zkušenost s odléváním nízkotavitelných slitin v domácím prostředí ? Odlitek páteřového rámu vozu s minimem detailů ( H0 ) .
Díky všem , Petr S.
Petr S.
 
Příspěvky: 314
Registrován: úte 16 pro, 2008 8:42 pm

Re: Odlévání nízkotavitelných slitin

Příspěvekod peterm » pon 06 dub, 2015 8:03 pm

Dobre je pozriet si odlievanie z bieleho kovu. Tavil som na obycajnej jednoplatnicke, ide to aj na sporaku. Formy som pouzival z Lukoprenu, treba ich pred liatim vytriet mastencom, pripadne staci grafitovy prasok (nastruhana makka ceruzka)
peterm
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 05 bře, 2015 3:11 pm

Re: Odlévání nízkotavitelných slitin

Příspěvekod Petr S. » úte 07 dub, 2015 1:07 pm

Lukopren ? To se mi zdá brutální ! Kolik to vydrží odlitků ?
Petr S.
 
Příspěvky: 314
Registrován: úte 16 pro, 2008 8:42 pm

Re: Odlévání nízkotavitelných slitin

Příspěvekod vvitty » úte 07 dub, 2015 1:23 pm

To zalezi mimo jine na slozitosti formy, resp. odlitku - kdyz jsem odleval vojacky z cinu tak zhruba 5 az 10 kusu bylo pouzitelnych. Pak uz se zacaly vytrhavat kousky formy ve slozitejsich mistech.
Kdybych odleval cihlu tak by to samozrejme vydrzelo mnohem vic....
Magazín - http://www.pojezdy.eu/ < > Komponenty pro modeláře - http://www.pojezdy.eu/eshop
Uživatelský avatar
vvitty
 
Příspěvky: 1856
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: Odlévání nízkotavitelných slitin

Příspěvekod saman55 » úte 07 dub, 2015 1:34 pm

Zdravím
co budeš odlévat smím-li se ptát.
Jirka - saman55
saman55
 
Příspěvky: 285
Registrován: čtv 07 říj, 2010 1:35 pm
Bydliště: Žihle - Plzeň sever


Zpět na Materiály ke stavbě modelů, kolejišť a diorámat

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník