Navody na stavbu.

Zkušenosti, tipy, informace, návody a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Navody na stavbu.

Příspěvekod mig213 » čtv 18 zář, 2014 10:29 am

Dobrý den.Chci se zeptat zda mi někdo pomůže a poradí s tím jak se staví budovy nádražní a vše co k tomu patří.Je mi 39 let a jsem začátečník.Bohužel jsem po těžkém úrazu.Chci si stavět budovy tak jak se to dělalo dříve.Překližka slepená Herkulesem a vše co k tomu patří.Třeba jak se dělalo sklo v oknech,jak se dělá třeba kovové zábradlí,z čeho a jak se dělá okapový žlábek a svod,jak sedělají tašky na střechu nebo eternit.Prostě vše co k tomu patří a i to zda někdo nemá plánky budov.Také mě zajímá v jakém měřítku se budovy staví ke kolejišti TT když půjdu a nějakou budovu zastávky si oměřím.Opravdu budu rád za jakoukoliv pomoc.Díky Petr,Jičínsko.
mig213
 
Příspěvky: 32
Registrován: pát 12 zář, 2014 9:47 am
Bydliště: jičínsko

Re: Navody na stavbu.

Příspěvekod jafobe » čtv 18 zář, 2014 3:29 pm

možností, materiálů, různých polotovarů ale třeba i kompletních stavebnic budov je mnoho ... dá se říci že každý volí trochu odlišný přístup i kombinace podle svých možností a nároků ... a mnohdy to je i improvizaci
tady na fóru se najde odpovědí i inspirace dost, ale musí se trochu pohledat, zvážit co by pro tebe osobně bylo nejzajímavější alternativou
podklady pro stavbu (plány budov) se dají najít nějaké na internetu, něco po archivech, v knížkách, i třeba tady ... záleží ale hodně na tom co za stavby tě nejvíc zajímá, a jak moc podrobné plány požaduješ
pro stavby TT 1:120, snesitelné rozpětí měřítka se pohybuje zhruba v rozmezí 1:100 - 1:140, záleží ale trochu i na tom kde stavba bude umístěna v kolejišti a jak moc lpíme na dodržování měřítka
Uživatelský avatar
jafobe
 
Příspěvky: 698
Registrován: úte 12 dub, 2011 8:01 pm

Re: Navody na stavbu.

Příspěvekod BohousP » čtv 18 zář, 2014 3:55 pm

jafobe píše:...