No, niečo som pokreslil, dúfam že autora pôvodných návrhov to neurazí
.
Ako najjednoduchšia varianta je úprava TTe koľajiska
http://picasaweb.google.com/Janicko.H0/ ... 2029066146. V skrytej stanici použi aj N koľajivo, hlavne aby bolo čo najmenej problémové. Modelové koľajivo použi až niekoľko cm pred tunelom - mostom a na viditeľnej časti. Oblúk z flexi je tu bez problémov, treba iba nechať asi 3-5 cm rovnej koľaje na oboch koncoch - hrubo vyznačené. Oblúk urob čo najväčší. Podobne to urob aj v stanici, kedy koniec flexi zakonči rovným úsekom - tiež hrubo vyznačené.
Oveľa ťažšie je to u koľajisk Hurky. Koľaje v skrytej časti podobne ako u predchádzajúceho. Vzhľadom k stúpaniu by som všetky oblúky urobil z deleného koľajiva a flexu použil iba v stanici a na rovine. Ak nebude iná možnosť, tak aspoň ten prvý oblúk ( za nákladiskom) z deleného, druhý sa dá urobiť s menej problémami, ale zase s 5 cm rovného zakončenia na oboch koncoch. Je to preto, lebo na jednom konci je most a na druhom výhybka, nie je to celý oblúk, takže nie je potreba spájať 2 flexi. Dá sa poprípade nastaviť kusovou koľajou. Ako najhorší variant je všetky oblúky z flexi, tam je potreba počítať s asi 7 cm rovným úsekom na spoji fleksi koľají alebo to robiť ako Houmer s dôrazom na presnosť 0,1 mm ( predsa iba polovičný rozchod )
http://picasaweb.google.com/Janicko.H0/ ... 3314867474