rawen píše:Ahoj,
disperkol by měl po navlhčení povolit. Ale s ním navlhne i ta dýha a pohne se nebo rozlepí...
Osobně bych (možná) zachraňoval jen kolejivo, korek oškrábal mechanicky a desku poté přebrousil naplocho.
Jde o to, jaký máš na to vercajk - dláto nebo nabroušená špachtle vhodné šířky plus šmirgl papír na hranolku by mohly stačit,
ale el. renovátor se škrabacím a brusným nástavcem by byl lepší...
Radek
Ahojky,
kolejivo bych odmočil hadrem s horkou vodou, korek by vlhkost neměl pustit.
No a na korek bych šel ostrou špachtličkou, lépe ale zmiňovaným multi-udělátorem, s nasazenou špachtlí na odstranění lepidla.
Je jedno, jest-li to bude od firmy BOSCH nebo na jiném vlákně zmiňovaný šelmostroj od Lídlů
.
Hezký den Všem.
P.S. Snaha o znázornění převýšení koleje v oblouku je chyba.
Modely jezdí na velmi malých poloměrech a mají značný valivý odpor. Stane se, že kaloun vozů se rád svalí dovnitř oblouku,
zvláště při rozjezdu. Proto je lepší převýšení neznázorňovat.