Korkové podloží

Zkušenosti, tipy, informace, návody a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Korkové podloží

Příspěvekod 65filip » stř 13 dub, 2016 4:23 pm

Na internetu jsem našel korkové podloží na http://www.pa-ja.websnadno.cz. Jokou máte zkušenost s tímto provedením a prodejcem.
65filip
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 04 čer, 2009 3:37 pm

Re: Korkové podloží

Příspěvekod mlha » stř 13 dub, 2016 5:28 pm

za metr podlahového korku běžně platím 300 Kč. Jde o sílu 4 mm, tak to můžeš porovnat
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2688
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Korkové podloží

Příspěvekod trainzjohny » čtv 14 dub, 2016 1:58 pm

Ona je celá ta cenová politika divná, chtít za 2mm 150,- a za 4mm 450,- ....
Jsem začátečník,mám TT ovládané z21 a mobilem.Flotila čítá 6 lokomotiv-377.0,749,750,753,754 a BR18.
trainzjohny
 
Příspěvky: 83
Registrován: pát 17 dub, 2015 10:19 am

Re: Korkové podloží

Příspěvekod 65filip » čtv 14 dub, 2016 4:42 pm

Ona ta cenová politika je opravdu divná!! Ale zase na druhou stranu korek za 150.- a mironal za 30.-
celkem za 180.- za metr2. To mám za 180 položené podloží na celé kolejiště v N a eště mi kus zůstane Vynechám li stanici , tak mám podloží na 20 metrů kolejiva.
65filip
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 04 čer, 2009 3:37 pm

Re: Korkové podloží

Příspěvekod mlha » úte 19 dub, 2016 5:33 am

A proč tam chceš dávat ten mironal? Svah jde lépe udělat ze styroduru
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2688
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Korkové podloží

Příspěvekod HonzaM » úte 19 dub, 2016 6:06 am