Sorry
Analog s klasickým (nikoli pulzním) ovládáním, šuplík má být vlastně dvojitý, má mít asi 3 - 4 odstavné koleje a jednu objízdnou a za nimi ještě jeden "ocásek" jako výtažnou kolej (takže vlastně budu řešit vodivé spojení na dvou rozhraních, mezi jedinou traťovou kolejí viditelné části a odstavnými kolejemi a mezi odstavnými kolejemi a výtažnou kolejí). Mám představu, že základní stav všech kolejí ve skrytém nádraží bude bez proudu (aby na kterékoli bylo možno odstavit hnací vozidlo) a proud půjde do kterékoli koleje, jen když po ní budu potřebovat projet hnacím vozidlem. Půjde o segmentové minikolejiště typu "odněkud někam", tj. nikoli uzavřený ovál, s jedním trakčním napáječem a předpokládaným pohybem vždy jen jednoho HV v každém okamžiku, celkem budou na kolejišti dvě nebo nanejvýš tři. Nechci žádnou automatizaci, všechno "na ruku". Žádné vazby a/nebo závislosti čehokoli na stavu napájení kolejí v "šuplíku" (např. návěstidel - žádná nebudou, bude se jezdit podle D3 - nebo výhybek - ve skryťáku nebudou žádné, ve viditelné části se budou házet ručně mechanickým fórrichtunkem zhruba à la Moduly Brno
) nebudou potřeba, takže se nemusí řešit. A nebude tam ani elmag rozpojovač, odvěšování HV budu řešit podle kolejiště č. 14 "Šanov" II. dílu plánků Milana Ferdiána. "Skryté" nádraží bude rukám volně přístupné, takže klidně můžu připojovat kolejové úseky pomocí zdířek a vodiče s banánkem
No ale protože ty zdířky a banánky jsou asi tak maximum mé elektrikářské zručnosti a znalosti, ptám se někoho znalejšího, jestli by to přece jen nešlo vyřešit nějak podobně jednoduše a přitom elegantněji.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.