Stránka 1 z 1
izolované a vodivé styky v TT

Napsal:
ned 26 srp, 2012 3:50 pm
od Karpov
Pokládám koleje v TT a mám problém jak vymyslet ve viditelné části kolejiště
izolované a vodivé spoje, tak aby modelovost byla snesitelná a samozřejmě
funkčnost dokonalá. Ve skrytých částech používám Tillig spojky, tam nevadí jejich
robustnost. Propátral jsem web a nic do oka jsem nenašel, můžete poradit.
Re: izolované a vodivé styky v TT

Napsal:
ned 26 srp, 2012 6:49 pm
od mizl
Myslím, že houmr to řešil kapkou sekundového lepidla mezi kolejemi. Každopádně si nedovedu představit spojování kolejí bez spojek. Nevěděl bych jak zaručit jejich souměrnost. Aby koleje byli pěkně za sebou v ose. Já spojky používám jen proto, abych měl koleje v ose. Né jako vodivé spojení napojených kolejí .
Michal
Re: izolované a vodivé styky v TT

Napsal:
pon 27 srp, 2012 2:17 pm
od radekkrupka
Souhlasím s mizlem... já jsem se také rozhodl, že spojky pohledově přežiju

Re: izolované a vodivé styky v TT

Napsal:
pon 27 srp, 2012 7:27 pm
od MirekTT
Já bych k tomu řekl tohle, Karpov mluví o pohledové snesitelnosti, tedy zřejmě bude přebarvovat podloží, rzí bude jistě barvit stojiny, bude štěrkovat a patinovat. Tohle všechno plastovou spojku znenápadní tak, že je potom bude muset dlouho hledat. No a pakliže barevné úpravy kolejiva dělat nebude, neměl by moc hovořit o modelovosti, a tím pádem by mu plastová spojka neměla vadit vůbec.
Jinak s tím zpevněním spoje, aby se styk kolejnic nerozjížděl, naprosto souhlasím, plastová spojka to pěkně podrží.
Re: izolované a vodivé styky v TT

Napsal:
stř 29 srp, 2012 7:52 pm
od Karpov
Díky za rady, zatím pokládám skryté nádraží a tam nebudu patinovat ani štěrkovat a spojky
mě "tlučou" do očí. Ve viditelné části zaštěrkuji a dobarvím. Modelovost je důležitá, ale máte
pravdu, že to hlavně musí spolehlivě jezdit.V reálu máme na kolejích také spojky a izoláky a prostě
tam patří.Díky