Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf, 123.marek
Houmr píše:Úpravy dle Zababova netřeba, u vyhybek Peco je dostatek místa mezi jazykem a opornicí, takže zkrat tam nehrozí jako u vyjybek Elite, návod na zapojení je zde http://www.peco-uk.com/imageselector/Fi ... utInst.pdf jinak je plánek k zapojení u každé prodávané vyhybky. Já zatím nevyužil možnost napájení vodivé srdcovky přes přepínač, zatím je srdcovka napájena přes jazyky a zatím zdá se, že to bude fungovat i takto. Takže pokud si to chceš nachystat, tak stačí napájet drátek k srdcovce a ten vyvést pod panel a máš to do budoucna nachystané na připojení k přepínači, toť vše.
bombin píše:Tak jsem ještě objevil toto:
http://www.railnet.sk/view.php?nazevcla ... 2006051602
Sice z každé výhybky povede 5 drátů (E a F napájení a B, C, D - dvojitý přepínač ) , ale zas by to snad mělo být na 100%. Nebo se mýlím?
Jojo píše:bombin píše:Tak jsem ještě objevil toto:
http://www.railnet.sk/view.php?nazevcla ... 2006051602
Sice z každé výhybky povede 5 drátů (E a F napájení a B, C, D - dvojitý přepínač ) , ale zas by to snad mělo být na 100%. Nebo se mýlím?
E a F Ti predsa prichadza napajanie z pripojenej kolajnice. Body B,C ,D napajaju srdcovku z jazykov. U mna to funguje tiež bez prepínača,ale možeš to poistit ako písal Houmr. Akurat musíš vždy odizolovat srdcovku.
Zpět na Elektrika a elektronika
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků