Stránka 1 z 1

Osvětlení Bmto od Kuehen - TT

PříspěvekNapsal: pon 13 črc, 2009 7:51 pm
od Delude
Tak dalsim "vyrobkem" z dilny budejovickych modelaru je stavebnice osvetleni do patroveho vozu od firmy Kuehen. Samozrejme, ze vykresy plosnych spoju a "jak na to" bude k dispozici vsem. Zitra bych dodal potrebne vykresy, fotky, navody atd.. Bude o to mit nekdo zajem? :-)

http://www.kzmcb.net/view.php?cisloclanku=2009070001

Re: Osvětlení Bmto od Kuehen - TT

PříspěvekNapsal: pon 13 črc, 2009 7:57 pm
od Zdenek Valter
Delude píše:Tak dalsim "vyrobkem" z dilny budejovickych modelaru je stavebnice osvetleni do patroveho vozu od firmy Kuehen. Samozrejme, ze vykresy plosnych spoju a "jak na to" bude k dispozici vsem. Zitra bych dodal potrebne vykresy, fotky, navody atd.. Bude o to mit nekdo zajem? :-)


Určitě !

Re: Osvětlení Bmto od Kuehen - TT

PříspěvekNapsal: úte 14 črc, 2009 5:07 am
od Jirka1
Delude píše:Tak dalsim "vyrobkem" z dilny budejovickych modelaru je stavebnice osvetleni do patroveho vozu od firmy Kuehen. Samozrejme, ze vykresy plosnych spoju a "jak na to" bude k dispozici vsem. Zitra bych dodal potrebne vykresy, fotky, navody atd.. Bude o to mit nekdo zajem? :-)

To mě taky zajímá!

PříspěvekNapsal: úte 14 črc, 2009 7:51 am
od michalz
Delude napsal:
Tak dalsim "vyrobkem" z dilny budejovickych modelaru je stavebnice osvetleni do patroveho vozu od firmy Kuehen. Samozrejme, ze vykresy plosnych spoju a "jak na to" bude k dispozici vsem. Zitra bych dodal potrebne vykresy, fotky, navody atd.. Bude o to mit nekdo zajem? Smile

To mě taky zajímá!

Tak to sem hoď to se bude hodit :D [/quote]

PříspěvekNapsal: úte 14 črc, 2009 7:52 am
od michalz
Delude napsal:
Tak dalsim "vyrobkem" z dilny budejovickych modelaru je stavebnice osvetleni do patroveho vozu od firmy Kuehen. Samozrejme, ze vykresy plosnych spoju a "jak na to" bude k dispozici vsem. Zitra bych dodal potrebne vykresy, fotky, navody atd.. Bude o to mit nekdo zajem? Smile

To mě taky zajímá!

Tak to sem hoď to se bude hodit :D

PříspěvekNapsal: úte 14 črc, 2009 6:47 pm
od Jan Svatoň
Ahoj, mne to určitě taky zajímá a bude se hodit. Díky Honza S.

Osvětlení Bmto od Kuehen - TT

PříspěvekNapsal: čtv 16 črc, 2009 8:10 pm
od Delude
tak jsem Vám připravil slíbený popis. Doufám, že se bude líbit.:-)
Ale dalo to zabrat.:-)
http://www.kzmcb.net/view.php?cisloclanku=2009070001

Osvětlení Bmto od Kuehen - TT - včetně koncového světlení

PříspěvekNapsal: úte 22 pro, 2009 12:38 pm
od Mirek Moc
Podařilo se mi celkem slušně a hlavně za málo peněz ( náklady do 80Kč )osvětlit patrový vůz od Kuehn. Tak nechám na vás jak to zhodnotíte. Udělal jsem i návod, ale nevím jak ho publikovat. Kdyby měl někdo zájem , pošlu na mail.
Obrázek
Obrázek

PříspěvekNapsal: ned 27 pro, 2009 9:01 am
od TTmili
To jsou moc pěkný řešení, ale v digitálu to asi moc nevyužiju. Docela by mě zajímalo jestli jste už někdo vyzkoušel ten Kuehn dekodér, píšou že má 4 výstupy takže by se v soupravě 2-4 vozů daly ovládat koncová světla i vnitřní osvětlení naprosto bez problému. Zbytek by byl samozřejmě osvětlenej takhle, podle těhle návodů a pouze v jednom voze (nejspíš v krajním kvůli koncovým světlům) by byl ten dekodér. Má s tím tedy někdo zkušenosti nebo budu "zase první" :D ?

PříspěvekNapsal: pon 28 pro, 2009 4:25 pm
od Mirek Moc
Celý návod na stavbu je zveřejněn na webových stránkách Jirky Sládka. :D Jirko Díky.
http://kolejiste.jbchocen.cz/index.php? ... &Itemid=82

PříspěvekNapsal: stř 06 led, 2010 4:36 pm
od PatMat55
Mohu se zeptat zda někdo nemá návod jak udělat odběr proudu z kolejí na osvětlení vagonu? Přiložit nějak drátek ke kolům nebo nemáte někdo nějaké fotografie jak to praktikujete vy, děkuji

PříspěvekNapsal: stř 06 led, 2010 8:39 pm
od TTmili
Jde o to o jaký vagon se jedná. Pokud jsou to dvouosé pak bych to řešil přes mosazná pouzdra uložení a to tak aby všechna kola byla vodivě spojená s osou a osa uprostřed izolována. Pokud u čtyř a více nápravových vozů nabýzí se více řešení. Pro příklad opět pouzdra, ale už s klasicky jednostraně izolovanými nápravami (míň problémů se sháněním). Verze je taky sbírat proud nějakým drátkem nebo plíškem rovnou z osky (je to o něco rozumější než z disku kola, není totiž kladen tkový odpor otáčení). Jinak bych to asi neviděl, jinačí způsoby jsou daleko víc komplikovaný a kolikrát brání i dobrým jízdním vlastnostem.