Programátor PIC

Schémata, zapojení, návody, dotazy a postupy k využití v železničním modelářství.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf, 123.marek

Programátor PIC

Příspěvekod jima » pon 09 bře, 2009 3:20 pm

Mám na vás prosbu,postavil jsem si programátor pic dle www.belza.cz/digital/jdm.htm zapojil jsem přes com do počítače zapnu program icprog programátor to najde,když necám číst PIC tak se zdá vše v pořádku,ale když zadám hex program pro el mag přestavníky a nechám nahrát do PIC,postupně se vše nahrává,ale nakonci mi to napíše Verify failed at address 0000h! netušíte někdo kde by mohl být problém???

Ještě jsem zkusil program PicProg4U - zadám PIC16F6278A - JDM Programmer ,vše se tváří OK ale na kon ci mi to zas píše hlášku-- Device definition file is not found! A diferent device was selected or device definition file is defective.

Opravdu to nechápu vše je přesně podle návodu nastavení v programu snad také..
Prosím o radu moc by mi to pomohlo!!!
Ještě se zeptám jakou máte vy zkušenost s tím JDM Programátorem funguje vám dobře??
Předem díky za odpověď
jimam
jima
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon 09 bře, 2009 3:16 pm

Příspěvekod Rudolf » pon 09 bře, 2009 4:23 pm

K čemu ho máš připojený ? JDM potřebuje klasický plnohodnotný sériový port nikoli převodník USB-sériový port jak je to dnes moderní...
Uživatelský avatar
Rudolf
 
Příspěvky: 917
Registrován: ned 08 říj, 2006 11:10 am
Bydliště: Strakonice

programátor PIC

Příspěvekod jima » pon 09 bře, 2009 4:37 pm

mám to připojený normálně přez COM 1 9pin rovnou z kompu žádnej převodník nepoužívám,jen to mám zapojené na prodlužovacím kabelu.Vše komunikuje JDM programmer to najde na com 1 přečte pic v poho ale při nahrávání hex souboru to na konci hodí tu hlášku jak jsem psal předtím?? jestli není nějaká chybka v nastavení programu moc to nechňápu :D
jima
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon 09 bře, 2009 3:16 pm

Příspěvekod TTJozsi » pon 09 bře, 2009 8:21 pm

Ahoj,
chyba je v jdm!!!!!!!