Začnu oklikou: pokud chcete raději "fabrikát" tak např. zde
http://www.zajic.cz/zeleznice/zeleznice.htm (omlouvám se za skrytou reklamu

). Tento obvod má jedinou necnost - je napájen TRAKČNÍM napětím

při stažení regulátoru pod 7V Vám zhasnou návěstidla
mawerick píše:Ale zkuste sem hodit kompletní schéma zapojení AUB.
Tady je originál drážní -
http://vladimirb.rajce.idnes.cz/prepis_AB/#album - je to přepis z knížky Základy zabezpečovací techniky na železnici (II. díl). Jelikož jsem to fotil večer tak to vypadá jak to vypadá. Zítra přefotím do hezčí formy. Snad to po mě přečtete

Tak tohle může čtenáře teprv vyplašit

(PS: máte tam taky vysvětlivky

)
mawerick píše:Myslím si, že pár človíčků může potěšit a zároveň i vyplašit (kde vzít na kolejiši 5V) právě ta jednoduchost.
Kde vzít 5V? To je hračka.

Stačí stabilizátor 7805 a 2 kondíky. Měli by ste mít na kolejišti pevné napětí - např. 16V AC pro příslušenství (např. z "nesmrtelné" FZ1) - tak to stačí usměrnit a nechat prohnat stabilizátorem (což urč. víte)...
mawerick: a nakonec jedna prosba: mohl byste mi tykat (i Vy všichni ostaní)? Jednak si na vykání nepotrpím a jednak je mi 23.

Pokud by Vám to nevadilo...
Pavel Dryml: tak s tímhle dotazem jste mě úplně dostal

S PMD jsem vůbec nepočítal.

V současné verzi je PMD zakázáno. Aspoň mám další věc na promyšlení. Děkuji za podnět

Pokusím se vyřešit.
