Jo díky za odkaz pochopil jsem
JuTi píše:2. Z toho mi ale nie je úplne jasné, ako to má byť. Mám priebežné vedenie, vyriešenú polaritu s konektormi na koncoch modulu, v poriadku.
Z toho priebežného vedenia sa odpájajú vetvy do koľajníc podľa počtu napájaných úsekov?
Ano
JuTi píše: Ak mám dvojkoľajný modul, mám dve priebežné napájacie vedenia dve a tak isto aj vedenia pre Loconet dve?
No pro DCC rozvod trakce pro dvojkolejnou trať je možné mít dvě vedení na širé trati, nicméně ve stanici to bude podle počtu napájených úseků boostery.
Více vedení na průběžném úseku je nesmysl zdvojovat Loconet - stejně máš jednu centrálu a tudíž jednu sběrnici ovladačů
JuTi píše:Ide o priebežný modul, dvojkoľajná trať, v jednom smere je oddielové návestidlo - autoblok. Hlavné elektro DCC komponenty, ktoré využijem sú: PIKO SmartBox, ESU 50097 L.net Converter, DR4088LN-CS (2R) 16 channels S88N feedback module with LocoNet - detektor obsadenia trate, H0360 oddielové návestidlo – autoblok ( Ž,Z,Č ) - TYP-S, ARD-SCOM-TC-12V - DCC dekodér pre návestidlá.
Je docela jedno jaké komponenty použiješ pro lokální ovládání modulu (Výhybky návěstidla detekci) ale je nutné je oddělit od DCC rozvodu modulu pro trakci.
Musíš pro ně použít další rozvody jak pro DCC tak pro signalizační sběrnice. Detekci úseků mít taky galvanicky oddělěnou.
JuTi píše:3. Áno, ide o prípad, kedy chcem mať obe alternatívy k dispozícii - prevádzka doma aj na stretnutiach. Pre to mi veľmi záleží na tom, aby to malo všetky relevantné možnosti napojenia (teda riadne priebežné napájacie vedenie a vedenie pre Loconet). Zatiaľ som nenašiel žiadnu komplexnú schému, ako to riešiť. Budem asi musieť počkať na nejakú príležitosť si pozrieť nejaké riešenia niekde osobne.
S pozdravom
Juraj
Juro obávám se, že nemusíš narazit na někoho kdo řešli podobný případ Tvému zadání, nicméně pokud má někdo v Tvé blízkosti modul s DCC pro ovládáním stanice včetně detekce obsazení mohlo by být pro Tebe inspirací.