TRafo PIKO FZ 1 náhrada
![Příspěvek Příspěvek](./styles/prosilver/imageset/icon_post_target.gif)
Zdravím zkušenější kolegy,
používal jsem na svém kolejišti TRAFO PIKO FZ1, ze kterého jsem bral jak střídavou tak stejnosměrnou část, v době, kdy jsem jezdil v analogu. Před časem jsem přešel na DCC, ale pouze na jízdu vlaku, ostatní příslušenství ( vyhybky, světla budov) jsem ponechal v analogu a trafo FZ1 jsem dále využíval jak na střídavou tak na stejnosměrnou část. Bohužel mi nyní stejnosměrná část trafa odešla a já bych potřeboval poradit, čím oba zdroje kvalitně nahradit. Sice mám stále možnost koupit bazarové PIKO od nějakého modeláře, ale touto cestou již jít nechci. Poradíte, co použít ? Určitě napájíte jinými zdroji než PIKO FZ1. Dodám, že potřebuji střídavé napětí 16V, 2A, klidně i více a stejnosměrné napětí 12 V, 2A, myslím, že by tyto hodnoty měly bohatě stačit. Předem Vám velmi děkuji za tipy. Tomáš
používal jsem na svém kolejišti TRAFO PIKO FZ1, ze kterého jsem bral jak střídavou tak stejnosměrnou část, v době, kdy jsem jezdil v analogu. Před časem jsem přešel na DCC, ale pouze na jízdu vlaku, ostatní příslušenství ( vyhybky, světla budov) jsem ponechal v analogu a trafo FZ1 jsem dále využíval jak na střídavou tak na stejnosměrnou část. Bohužel mi nyní stejnosměrná část trafa odešla a já bych potřeboval poradit, čím oba zdroje kvalitně nahradit. Sice mám stále možnost koupit bazarové PIKO od nějakého modeláře, ale touto cestou již jít nechci. Poradíte, co použít ? Určitě napájíte jinými zdroji než PIKO FZ1. Dodám, že potřebuji střídavé napětí 16V, 2A, klidně i více a stejnosměrné napětí 12 V, 2A, myslím, že by tyto hodnoty měly bohatě stačit. Předem Vám velmi děkuji za tipy. Tomáš