Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf, 123.marek
BohousP píše:Pokud jde o odolnost vůči rušení, hodí se otestovat nějakým elektromagnetem, motorkem nebo podobným spotřebičem, který při vypnutí generuje elmag. a proudové impulzy.
Testovat jak false- positive (tedy výskyt falešné pozitivní detekce), tak i výpadek skutečné detekce (to se testuje hůř).
belgarat píše:Prosim, muzes vyzkouset umisteni snimace tak, aby byl VNE kolejnic ?
Proc: pro ucely presneho rozpojeni je (tedka) mam namontovane vne kolejnic mezi prazci - mezi kolejnicemi uprostred je pak plocha rozpojovace. IR detektory tak nesnimaji tak stred vozu, ale zhruba okraje vozove skrine, a rozhodne nemaji snimat sprahla - udaje snimace pak slouzi k "odpocitani" vagonu. U "sve" IR detekce (viz odkaz v jinem vlakne) se potykam s citlivosti - odrazy od rozsoch kolecek jsou asi dost silene, a vyladeni na vesi citlivost muze blbnout v tunelu, kde je strop (ale na ten muzu nalepit nejakou penovku, ktera bude odrazet spatne).
Diky za pokus
belgarat píše:Prosim, muzes vyzkouset umisteni snimace tak, aby byl VNE kolejnic ?
Proc: pro ucely presneho rozpojeni je (tedka) mam namontovane vne kolejnic mezi prazci - mezi kolejnicemi uprostred je pak plocha rozpojovace. IR detektory tak nesnimaji tak stred vozu, ale zhruba okraje vozove skrine, a rozhodne nemaji snimat sprahla - udaje snimace pak slouzi k "odpocitani" vagonu. U "sve" IR detekce (viz odkaz v jinem vlakne) se potykam s citlivosti - odrazy od rozsoch kolecek jsou asi dost silene, a vyladeni na vesi citlivost muze blbnout v tunelu, kde je strop (ale na ten muzu nalepit nejakou penovku, ktera bude odrazet spatne).
Diky za pokus
Zpět na Elektrika a elektronika
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků