To JardaH :
S těmi verzemi máš asi pravdu. Je to přece jenom pár let, co jsem si pořizoval PR -2B.
Pokud tedy máš verze B a FZ1, tak adaptér nepotřebuješ. Já napájím střídavým napětím z prastarého trafa PIKO (bakelitové).
Každopádně doporučuji verzi s přídavnými funkcemi. Přeci jenom se rozšiřuje rozsah použití.
To MilošP
Navolit si můžeš čtyři křivky zrychlení : dvě lineární a dvě nelineární. Vždy do 100 a 70% max. výkonu.
A můžeš volit dvě varianty provozu ZRYCHLENÍ:
- ve variantě AUTOMAT si navolíš potenciometrem požadovaný výkon a po uvolnění příslušného tlačítka se lokomotiva na požadovaný výkon plynule rozjede. Po stisknutí tlačítka se opět plynule zastaví ( dojezd závisí na konstrukci pojezdu)- velmi efektní před dámskými návštěvami : sestavíš soupravu, navolíš cestu, nastavíš požadovaný výkon, chvilku nezávazně poklábosíš, zmačkneš nenápadně tlačítko a hle!: ono se to dá do pohybu samo od sebe
- při provozu bez AUTOMATU vytočíš potenciometr na požadovanou hodnotu a lokomotiva se rozjede podle navolené křivky zrychlení.
Při provozu se pak každá změna nastavení potenciometru projevuje plynule.
Z výše uvedeného je zřejmé, že rozhodující je nastavení potenciometru.
Bezva funkcí je RYCHLOBRZDA - zastaví vlak na místě. Používám ji dost často, zvláště když na svém pidikolejišti jezdím se třemi soupravami a ještě se pokouším posunovat( s věkem se paměť holt nezlepšuje
).
A ještě mám pro vás jednu dobrou zprávu . Ta věc zlevnila, já ji koupil za 22OO,. ( přímo od výrobce)
Tak ta zpráva je špatná . Teď jsem koukal a ty ceny jsou bez DPH.
Takže , prosím, + 19%