Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf, 123.marek
Pavel Dryml píše:Ono ale zase shazování vjezdového návěstidla na stůj vlakem není v některých situacích úplně věrné, neboť u elektromechanických a elektrodynamických zabezpečovacích zařízení smí signalista přestavit vjezdové návěstidlo do polohy zakazující jízdu (na stůj), až když zjistí, že vlak vjel celý, uvolnil izolovanou kolejnici (to čím vlak ovlivňuje zabezpačovací zařízení) a uvolnil zadní námezník na vzdálenost alespoň dvacet metrů. (ČD Z1)
Takže to, že lokomotiva projede kolem návěstidla a na něm se objeví stůj je sice pěkné, ale ne vždy modelové
Pavel Dryml píše:Ono ale zase shazování vjezdového návěstidla na stůj vlakem není v některých situacích úplně věrné, neboť u elektromechanických a elektrodynamických zabezpečovacích zařízení smí signalista přestavit vjezdové návěstidlo do polohy zakazující jízdu (na stůj), až když zjistí, že vlak vjel celý, uvolnil izolovanou kolejnici (to čím vlak ovlivňuje zabezpačovací zařízení) a uvolnil zadní námezník na vzdálenost alespoň dvacet metrů. (ČD Z1)
Takže to, že lokomotiva projede kolem návěstidla a na něm se objeví stůj je sice pěkné, ale ne vždy modelové
Zpět na Elektrika a elektronika
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků