Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf, 123.marek
Pavel Dryml píše:Ono ale zase shazování vjezdového návěstidla na stůj vlakem není v některých situacích úplně věrné, neboť u elektromechanických a elektrodynamických zabezpečovacích zařízení smí signalista přestavit vjezdové návěstidlo do polohy zakazující jízdu (na stůj), až když zjistí, že vlak vjel celý, uvolnil izolovanou kolejnici (to čím vlak ovlivňuje zabezpačovací zařízení) a uvolnil zadní námezník na vzdálenost alespoň dvacet metrů. (ČD Z1)
Takže to, že lokomotiva projede kolem návěstidla a na něm se objeví stůj je sice pěkné, ale ne vždy modelové
Tomáš píše:tak nejsem odborník,ale aby naskakovala zelená automaticky před jedoucím vlakem....to by asi hodně rychle dopadlo katastrofou
řekl bych že to funguje tak (pokud kecám tak mě opravte)že každá návěst je předzvěstí té následující návěsti.Tzn.že když bude první úsek volnej nemusí na návěsti svítit zelená,protože následný úsek už může být obsazen.Na autobloku je to vidět nejlíp střídá se tam zelená,žlutá,červená,podle toho jak se jednotlivé úseky uvolňují.Doufám,že jsem se do toho nezamotal
Zpět na Elektrika a elektronika
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků