Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf, 123.marek
sidlo píše:Omlouvám se a děkuji za opravu. To by patřilo do 4. skupiny - motory s permanentním magnetem ve statoru a usměrňovačem v obvodu rotoru.
Petr Barchánek píše:Přepájení (prohození) drátů je záležitost minuty, "No když si největší blbec na zeměkouli, možná tři minuty".
Otočení motorku je rozborka a sborka celého pojezdu (a pájet se nakonec musí taky).
sidlo píše:Petr Barchánek píše:Přepájení (prohození) drátů je záležitost minuty, "No když si největší blbec na zeměkouli, možná tři minuty".
Otočení motorku je rozborka a sborka celého pojezdu (a pájet se nakonec musí taky).
Je to dvousečné.
Některé konstrukce se letovat nemusí.
Letovat něco v lokomotivě je nebezpečné. Pájené místo se rozpálí na 300 °C a to může zdeformvat okolní plasty.
dudlifuk píše:vidim v tom neprekonatelny problem, su to styri srobky a dva dratky na kontaktoch motora
Zpět na Elektrika a elektronika
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků