Re: Výhody analogového řízení kolejiště
Napsal: stř 24 říj, 2018 5:57 am
Nezavisle na tom zda je @tondakladno troll, jirka_us nebo ne - tedy v zajmu ostatnich: prosim nepatlat se v nepodstatnych vecech a netahat sem detaily digitalu; toto tema ma byt o vyhodach (a limitech) analogu.
Staci kdyz konstatujeme, ze porizenim 2. a kazde dalsi masiny se stava "analog" slozitejsi (minimalne odpojitelne useky s prislusnym dratovanim). Podstatne slozitejsi se stane pri SOUBEZNE jizde vice lokomotiv (@tondakladno vyraz "na jedne koleji" je blbost): budto oblasti jednotlivych regulatoru s prechodovymi useky, nebo prepojovani regulatoru k jednotlivym usekum - a s tim spojene dratovani.
Pokud uzivatel chce zaroven jezdit vice soupravami tak, aby "si vezly regulator sebou" (pripinani regulatoru k jednotlivym usekum), je na miste zvazeni digitalniho provozu.
Takze:
* jedina provozovana souprava - super
* vice stridave pouzivanych souprav (v kazdem okamziku jede 1) - zvladne i decko ZS
* soubezna jizda vice souprav, model ma oddelene regulovane oblasti (okruhy) - komplikace
* regulator ridi soupravu, ne oblast - prusvih
(zdatni analogisti prominou zjednoduseni v poslednim bode)
Akorat teda je problem, ze tohle neni "vyhoda" analogu, ale spis podminka pouzitelnosti; u digitalniho rizeni zvladne i decko vsechny varianty.
Staci kdyz konstatujeme, ze porizenim 2. a kazde dalsi masiny se stava "analog" slozitejsi (minimalne odpojitelne useky s prislusnym dratovanim). Podstatne slozitejsi se stane pri SOUBEZNE jizde vice lokomotiv (@tondakladno vyraz "na jedne koleji" je blbost): budto oblasti jednotlivych regulatoru s prechodovymi useky, nebo prepojovani regulatoru k jednotlivym usekum - a s tim spojene dratovani.
Pokud uzivatel chce zaroven jezdit vice soupravami tak, aby "si vezly regulator sebou" (pripinani regulatoru k jednotlivym usekum), je na miste zvazeni digitalniho provozu.
Takze:
* jedina provozovana souprava - super
* vice stridave pouzivanych souprav (v kazdem okamziku jede 1) - zvladne i decko ZS
* soubezna jizda vice souprav, model ma oddelene regulovane oblasti (okruhy) - komplikace
* regulator ridi soupravu, ne oblast - prusvih
(zdatni analogisti prominou zjednoduseni v poslednim bode)
Akorat teda je problem, ze tohle neni "vyhoda" analogu, ale spis podminka pouzitelnosti; u digitalniho rizeni zvladne i decko vsechny varianty.