Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf, 123.marek
Davca píše:Zdravím,
něco k galvanicky oddělené detekci obsazení kolejového úseku s využitím proudového čidla ...
David
zdeno píše:toto jsem pouzival uz v roku 2005, teda nic nove.
---
MiG píše:Takže je na úrovni už poměrně dlouho.
zdeno píše:dival jsem se na tu detekci obsazeni a podle mych zkusenosti musi dochazet k preslechum mezi jednotlivymi toroidy.
Presneji napisane, male proudy nevadi, ale protekajici proudy treba u zvukove loko jsou dost vysoke a ty
toroidy jsou hodne blizko vedle sebe. Teda vedlejsi toroidy budou snimat magneticke pole jineho toroidu.
Hodne pomuze otoceni o 90st., kdy jsou magneticke silokrivky mene ucinne.
MiG píše:Problém by to být neměl. Toroidy mají malé rozptylové pole (tím i možné vazební).
A pokud je sekundární okruh navržen s ohledem na to, že jde o proudový transformátor...
zdeno píše:MiG píše:Problém by to být neměl. Toroidy mají malé rozptylové pole (tím i možné vazební).
A pokud je sekundární okruh navržen s ohledem na to, že jde o proudový transformátor...
Mas to realne otestovane ?? Jaksi jsem alergicky na dojmy od brucha !!
---
Tady je realne testovany kus a pri velkych odberech (nad 1A) to indikuji vsechny jako obsazeny usek.
https://www.railnet.sk/view.php?cisloclanku=2018020001
Proto uprednostnujem reseni navrhnute FREMO, kde jsou cidla bud nasunuta na vodice mezi moduly nebo blizko detekovaneho useku.
A nepomuze ani natoceni o 90st., proste je to moc blizko u sebe.
zdeno píše:MiG píše:Problém by to být neměl. Toroidy mají malé rozptylové pole (tím i možné vazební).
A pokud je sekundární okruh navržen s ohledem na to, že jde o proudový transformátor...
Mas to realne otestovane ?? Jaksi jsem alergicky na dojmy od brucha !!
Zpět na Elektrika a elektronika
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků