Pane kolego,
patrne jste prehledl jednu zasadni informaci,
1) ze otazka hned na zacatku znela na realne kolejiste a rozhodne az dosud debate na tema 10m nezaznela takze do zadani vnasite dalsi prvek, ktery nebyl predmetem puvodniho zadani a diskuze. Zatim byla debata o centrale, ktera ma tak velke ztraty koncoveho stupne NanoX(DIY), ze podle fuldy muze na rozhrani 2 boosteru vlivem proudovych pretoku poskodit lokomotivu. A to jsme zatim uvazovali pouze idealni vedeni.
citace:
fulda píše:To ano, ale odborná debata o h.... je o tom, že v takovém dělení nemůžeš nechat stát lokomotivu (ani vagón) s několika propojenýma sběrnýma nápravama tak, aby jedna byla v jednom úseku a druhá v druhém. Ono to chvíli (jen po čas přejetí) nevadí, ale pokud je tam necháš dlouho, tak se budou pozvolna ohřívat a to je problém.
2) Vliv vedeni 10m nezahnrovala zadna simulace nebo schema, nerozumim proc bych mel tento vliv zahrnovat take, pak mame 2 ruzne zadani o kterych se muzeme bavit pozdeji, respektive jak velkou chybu oproti idealnimu vedeni to 10m vedeni zanese do celeho obvodu.
3) Jak velky odpor toho 10m vedeni jste nameril ? Zajima me konkretni hodnota, kterou jste nameril Vy na svem 10m useku sveho kolejiste, nikoliv hodnota z tabulek.To si tam kazdy muze najit.
4) Obvykle se postupuje od jednoducheho prikladu ke slozitejsim, jestli jste si nevsiml tak kolega Belgarat stale neni presvedcen, ze 12.59V neni 14V pro pripad, kdy se uvazuje bezezdratove vedeni.
5) Poznamka o 10m vedeni je korektni a v okamziku kdy se shodneme, ze ta simulace je korektni pro bezezdratove vedeni, tak se muzeme zacit bavit jaky vliv bude mit 10m vedeni.
Muzete popsat prosim, co jste chtel rici tim druhym odstavcem, vice technickych detailu.