Stránka 1 z 1

Anglican DKW Tillig

PříspěvekNapsal: pát 02 pro, 2016 3:32 pm
od belgarat
Panove,

stalo se nekomu ze na Tillig DKW anglicanovi zkratovala lokomotiva kolem ty nepohyblive casti jazyku ? Nemam je prepinane (resp. vypinane), jsou natvrdo pripojene k opornicim. Vcera se mi stalo ze BR241 ze setu nekolikrat zkratovala a vypadalo to ze prave na tomhle miste ... Budto okolo, nebo (ockove) sprahlo brousici pri nejake nerovnosti az v urovni kolejnic...

je to "obvykle" (tzn. zrejme bych mel ty nepohyblive casti odepinat) ?

Re: Anglican DKW Tillig

PříspěvekNapsal: sob 10 pro, 2016 7:20 pm
od belgarat
Vsem funguje prujezd "bezzkratove" ? Bohuzel u mne se potvrdilo, ze (napr. brejlovec, ale i nektere dvojose vozy) zkratuji nepohyblive kolejnice anglicana. Pri rychlem prujezdu to NanoX "prezije" (ale boosteru problikne zvyseny odber - dlouhodobe to asi provozovat jako opalovnu kolecek nejde). Vada konstrukce nebo "feature" ? Ve "vychozi" verzi jsou ty kolejnice propojene kovovymi pasky s opornicemi ...

Re: Anglican DKW Tillig

PříspěvekNapsal: úte 30 říj, 2018 4:02 pm
od belgarat
Pro kolegy s podobnymi potizemi: elektrika je v tom nevinne. Byla zrejme nepatrne vice vyhnuta jedna kolejnice v DKW, skrtaly o ni kolecka. Po zasahu klestemi se jezdi (zatim) bez potizi.

Re: Anglican DKW Tillig

PříspěvekNapsal: úte 30 říj, 2018 4:13 pm
od JBr
Měl jsem podobný problém, ale s EW1 a Tilligovým kocourem. Jak na ukulelejišti, tak na "skryťáku" u větší stanice mi při průjezdu vždy přes jednu konkrétní výhybku jedna náprava vždy zkratovala na místě, kde se kolejnice dotýkají plastové srdcovky. Žádná jiná mašina tam problém neměla. Nakonec jsem to taky vyřešil kleštěmi a mírným vyhnutím kolejí u obou výhybek, protože opticky tam oproti ostatním EW1 byla o něco menší mezera. Od té doby na obou místech bez problému.

Re: Anglican DKW Tillig

PříspěvekNapsal: úte 30 říj, 2018 6:48 pm
od Trixt
Mám nedávno položeného angličana a dvě lokomotivy BR109 a Zamrašenou a obě ji projíždí zatím bez problémů i když se pohybují krokem. Je otázka, čím se ta kolejnice vyhnula. Zda to je z výroby tak natěsno, že kdykoliv může dojít k podobnému problému nebo jsi na ni něco těžšího postavil, co tu kolejnici přihnulo.

Re: Anglican DKW Tillig

PříspěvekNapsal: úte 30 říj, 2018 6:58 pm
od belgarat
Trixt: ja bych vedel cim se vyhnula :-D ja ho mel totiz trochu dost rozdelaneho neb jsem mu daval kovove srdcovky z kolejnicovych prutu, a na ty podivne odlitky co drzi jazyky jsem zespoda pajel privody. Ale elektrika nebo srdcovka samotna na kratas nemuze mit vliv: stejne jak by kolecko propojilo nejakou dalsi kolejnici, ji muze propojit jine kolecko pres vnitrek lokomotivy. Ale asi se pri te prestavbe trochu "neco hnulo". Videt to neni, merka Tillig nic neukazuje.
\

Re: Anglican DKW Tillig

PříspěvekNapsal: úte 30 říj, 2018 8:26 pm
od Trixt
Je pravda, že některé lokomotivy mají takový rozvor, že se ideálně přední a zadní náprava trefuje na ty dvě srdcovky současně, ale to zatím budu muset zkousnout. To je pro mě již vyšší dívčí. ;)

Re: Anglican DKW Tillig

PříspěvekNapsal: sob 22 pro, 2018 8:22 pm
od rawen
Nazdar, oživím a zneužiju starší téma.
V jednom projektu musím použít DKW Tillig 83300. Celé to bude ovládáno analogově, páčkovými přepínači. Nemáte prosím inspirativní obrázek pultu anebo zapojení, abych nevymýšlel kolo? Díky...

(Nějak jsem doteď nepotkal nic jiného než EW3, tak jsem v první chvíli po vybalení DKW dlouze přemýšlel a sklouzl k hledání složitostí, které tam nejsou.)

Radek

Re: Anglican DKW Tillig

PříspěvekNapsal: sob 22 pro, 2018 8:33 pm
od belgarat
Mam DKW v kolejove spojce, takze pult je jeste vic matouci ;)
Ale jinak Ti staci 2 prepinace - jenom levy prepinac prehazuje neintuitivne pravy prestavnik a naopak. Jine zaludnosti - pokud nenapajis nic vic nez srdcovku myslim nejsou.

Re: Anglican DKW Tillig

PříspěvekNapsal: ned 23 pro, 2018 5:09 am
od rawen
S tím napájením srdcovky mě zmátl článek na Railnetu. Vložením plíšku do žab mělo dojít k lepšímu vzájemnému propojení jazyků a současně to vypadalo, že i k trvalému propojení s přilehlou kolejnicí.
Srdcovka (jak ji chápu já) je plastová.

Takže mají se napájet i ty žaby a řešit jejich polaritu? Nebo stačí propojení přes jazyky anebo trvalé propojení? Nemyslím teoreticky, ale z praktických zkušeností.

Díky, Radek

Re: Anglican DKW Tillig

PříspěvekNapsal: ned 23 pro, 2018 8:09 am
od belgarat
rawen píše:Takže mají se napájet i ty žaby a řešit jejich polaritu? Nebo stačí propojení přes jazyky anebo trvalé propojení? Nemyslím teoreticky, ale z praktických zkušeností.

Radsi zaved nejakou terminologii, na anglicanu je spousta casti :-D pro ktere lama jako ja nezna nazev.

Jinak - ja jsem na svem DKW plastove srdcovky odfrezoval a nahradil kolejnicovyma prutama a la prestavba EW1. Prijde mi, ze jizda Rosnickou je lepsi nez v klubu, kde je DKW zcela beze zmen (a bez prepinani cehokoliv). Cernos naproti tomu rikal, ze Rosnicka projizdela (neupraveneho) DKW zcela bez problemu.

Edit: doupravil jsem starsi clanek s jednou moji slepou ulickou: http://cs.ttodbocna.wikia.com/wiki/Anglican