Přívod napájení kolejí

V praxi se mi projevil význam požadavku nespoléhat na vodivost vodivých spojek a mít ke každé kolejnici připájený samostatný přívod. Tato zásada je uvedena ve stavebních podmínkách našeho klubu, jenže tohle kolejiště jsem stavěl ještě před vstupem do klubu, někdy před deseti lety. Kolejiště je provozováno v suché vytápěné místnosti a nehýbe se s ním. Přesto náhle v jednom úseku není jeden úsek napájen. Je to v sousedství úmyslného přerušení kvůli detekci obsazení a tak ztráta kontaktu jediného spoje znamená zastavení vlaku. Doporučuji proto tuhle zásadu dodržet a na vodivé spojky nespoléhat. Na klubových modulech je tahle zásada významnější, neboť se s moduly manipuluje a často jsou uloženy v ne zrovna ideálním prostředí, ale jak se ukázalo, ani v ideálních podmínkách nemusí vodivé spojky stačit.