Svorkovnice

Schémata, zapojení, návody, dotazy a postupy k využití v železničním modelářství.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf, 123.marek

Svorkovnice

Příspěvekod trainzjohny » pon 11 dub, 2016 2:55 pm

Mám prosbu o pomoc.
Potřeboval bych mít ovládání výhybek rozebíratelné a tudíž se mi nechce je pájet, ale zároveň nevím, jak jinak je kloudně spojit, než svorkovnicí, ty ale zase bývají na větší průřezy. Nevíte někdo prosím o nějaké svorkovnici která by dokázala udržet i vodiče co vedou z přestavníků tillig (průřez asi 0,1mm) a nebo o nějakém jiném řešení, jak to spojit tak aby to šlo celkem snadno rozebrat ?
Děkuji
Jsem začátečník,mám TT ovládané z21 a mobilem.Flotila čítá 6 lokomotiv-377.0,749,750,753,754 a BR18.
trainzjohny
 
Příspěvky: 83
Registrován: pát 17 dub, 2015 10:19 am

Re: Svorkovnice

Příspěvekod alexander » pon 11 dub, 2016 3:57 pm

Napríklad konektory pre servá. Majú v každom RC shope, alebo obchode so súčiastkami.
alexander
 
Příspěvky: 394
Registrován: pon 25 úno, 2008 7:47 pm

Re: Svorkovnice

Příspěvekod mpinta » pon 11 dub, 2016 4:00 pm

trainzjohny píše:Mám prosbu o pomoc.
Potřeboval bych mít ovládání výhybek rozebíratelné a tudíž se mi nechce je pájet, ale zároveň nevím, jak jinak je kloudně spojit, než svorkovnicí, ty ale zase bývají na větší průřezy. Nevíte někdo prosím o nějaké svorkovnici která by dokázala udržet i vodiče co vedou z přestavníků tillig (průřez asi 0,1mm) a nebo o nějakém jiném řešení, jak to spojit tak aby to šlo celkem snadno rozebrat ?
Děkuji

http://lokopin.wz.cz/body.php/prislusen ... ktory1.htm
Martin (LokoPin)
Uživatelský avatar
mpinta
 
Příspěvky: 783
Registrován: úte 08 led, 2008 11:55 am
Bydliště: Písek

Re: Svorkovnice

Příspěvekod BohousP » pon 11 dub, 2016 4:14 pm

TT, DCC, NanoX-2017, TC8, ... http://masinky.info
Uživatelský avatar
BohousP
 
Příspěvky: 2931
Registrován: stř 12 kvě, 2010 9:17 am
Bydliště: Praha - Malešice

Re: Svorkovnice

Příspěvekod trainzjohny » pon 11 dub, 2016 4:42 pm