Tillig DKW Baeseler

Napsal:
sob 27 úno, 2016 9:18 pm
od majkl8585
Zdravím,
Poradil by někdo, jak zapojit TT DKW Křížová výhybka Baeseler TILLIG 83391 s vodivýma srdcovkama, aby nedocházelo při křížném přejíždění ke zkratu... Spíše jen nakopnout, abych na něco nezapomněl a nebo nezničil

. Díky za ochotu...
Re: Tillig DKW Baeseler

Napsal:
ned 28 úno, 2016 7:30 am
od peter_vy
Nemám síce vlastnú skúsenosť s týmto angličanom ale výrobca dodáva nasledujúci návod:
http://www.tillig.com/dateien/Produkte/ ... _12_03.pdf .
Polarita ľavej srdcovky je ovládaná pravým prestavníkom a naopak.
Za predpokladu, že polovičky stredových koľajníc sú vodivo spojené s priľahlými srdcovkami, tak by to asi malo fungovať
(samozrejme, že srdcovky musia byť úplne odizolované od napojených koľajníc).
Edit:
Ešte som našiel toto:
http://www.hpw-modellbahn.de/forum1/bil ... lig-02.pdf .
A toto by mohlo byť priam dokonalé riešenie (ale treba urobiť 4 rezy a mierne zmeniť elektrické zapojenie):
http://www.muekubahn.de/dokumente/model ... erung.html .
Re: Tillig DKW Baeseler

Napsal:
stř 02 bře, 2016 9:00 am
od majkl8585
Díky moc, prosím raději ještě jedna blbá otázka, než to přilepím k podkladu a to: izolační spojky na této kolejnici budou čtyři a všechny čtyři budou izolovat srdcovky, vnější koleje zůstavají neizolovány, je to tak? Děkuji mnohokrát...
Re: Tillig DKW Baeseler

Napsal:
stř 02 bře, 2016 4:28 pm
od peter_vy
Je to tak - treba štyri izolované spojky (ak nenaväzuje priamo na inú výhybku s vodivou srdcovkou, ak áno tak ich bude treba viac). Doporučujem si zapojenie a prejazdnosť najprv vyskúšať nanečisto (ideálne celého zhlavia).
Re: Tillig DKW Baeseler

Napsal:
pon 07 bře, 2016 7:39 pm
od majkl8585
Zdravím, prosím o radu, nainstaloval jsem přestavníky MTB mp1, napojeno přes dvoupolohový přepínač (COM+ -poz1 - poz2)a vše funguje jak má, do zbylých třech svorek jsem napojil napájení kolejnic a prostřední kablík na protilehlou srdcovku angličana, problém je, že se polarita přehozením nemění, v jedné poloze napětí je, ale při přehození se polarita neotočí, ale napětí zmizí úplně. Neporadí někdo, co bych mohl mít špatně zapojeno? Díky
Re: Tillig DKW Baeseler

Napsal:
úte 08 bře, 2016 8:46 am
od peter_vy
Podľa návodu výrobcu (
http://www.mtb-model.com/files/produkty ... _EN_DE.pdf) je spoločný pól (napojenie srdcovky) tretia svorka zhora. Ďalej odporúčam polaritu na srdcovke vyskúšať či sa náhodu neprepína naopak než je žiadúce. V tom prípade by bolo treba vzájomne prehodiť vývody f1 a f2.