Lukáši, asi bych si nejprve na Tvém místě ujasnil, co tedy vlastně chceš?
Mám pocit, že asi chceš jeden pulsní regulátor k tomu, aby sis ho dozkoušel, jak funguje a co umí.
Proto bych doporučil, aby sis to odzkoušel někde bokem bez složitého předělávání zapojení kolejiště. Domnívám se, že až ho vyzkoušíš, nebudeš už klasické ovládání pomocí napětí (tradiční regulátory) moc chtít a půjdeš do pulzních regulátorů.
Pokud bys měl jeden pulsní regulátor a jeden klasický napěťový (a použil bys uváděné přechodové úseky), mohlo by se v určitých případech stát, že i když by oba zdroje docílily obdobné rychlosti vlaku (při stejném směru), že při přejezdu lokomotivy přechodovým úsekem díky vzájemnému součtu (vektorovému) obou napájecích napětí (rozdílných charakteristik - za 1) dvoucestně usměrněná sinusovka o frekvenci 50 Hz s proměnnou amplitudou a za 2) impulsní napětí s frekvencí danou konkrétní konstrukce PR s pevně danou amplitudou a proměnnou střídou) lokomotiva prudce zrychlí a pak zase zpomalí.
To by sice nic neudělalo zdrojům díky zapojení, ale jedoucímu vlaku by se to asi moc nelíbilo.
Navíc jde i o zvyk, těžko budeš regulovat rychlost dvěma naprosto odlišnými způsoby v podstatě současně.
Knoflíkem "trafa" reguluješ rychlost i směr, u PR reguluješ rychlost potenciometrem (knoflíkem) - ale zase podle jinačí charakteristiky a směr jízdy přepínačem... To vidím jako dost podstatnou a nepraktickou komplikaci práce obsluhy.
(Ale fantazii se samozřejmě meze nekladou, pro někoho platí: "Čím složitější, tím lépe".)
Mně samotnému trvalo dost dlouho, než jsem si zvykl po přechodu z klasického "trafa" na PR...
Jinak ostatní zde již psali kolegové.
Lukas píše:Ja tam mam obe trafa na ovladacim panelu tak i to hlidam takze pulzni regulatory bych musel myt na obe trafa aby to fungovalo?
Jinak bych ty pulsní regulátory na obou trafech moc neumýval, ona ta voda a sapon jim moc nesvědčí, obzvláště když jsou aktuálně zapojeny pod napětím. To moc neprospívá ani té obsluze.