Kdysi se relé Tillig 8410 používalo k automatickému přepólování trakčního napětí ve vratných smyčkách. Za tím účelem bylo nutno vzájemně propojit kontakty A1-B2 a A2-B1, viz tenhle obrázek:
https://www.tillig.com/Produkte/produktinfo-08410.html
Jako náhrada relé 8410 v analogovém provozu se doporučuje Tillig 8414
https://www.tillig.com/Produkte/produktinfo-08414.html
https://www.tillig.com/dateien/Produkte ... _06_25.pdf
Schéma použití ve smyčce jsem našel tady:
https://www.tillig.com/dateien/Produkte ... 6_S1-4.pdf
Dají se v tom schématu jako kontakty K1 a K2 použít světelné závory? Jako třeba tady
http://www.elektroesk.cz/elektroesk/6-M ... vy-kontakt
nebo radši tohle?
http://www.eshop-rychle.cz/fotky6287/fo ... snimac.pdf
Jak by to zapojení potom vypadalo?
ES Pečky nabízejí i tento prvek 19758
http://ttmodelar.eu/index.php?route=pro ... ct_id=8669
http://www.eshop-rychle.cz/fotky6287/fo ... 5Elrel.pdf
Jak by pak tyto součástky bylo potřeba zapojit, aby plnily stejnou funkci?
Kdybych chtěl zůstat u nějakého zapojení s diodovým můstkem jako třeba tady
http://www.1zu160.net/elektrik/kehrschleife1.php
jak by se dalo automatické přepólování trakce co nejjednodušeji provést?
Není snad nutno dodávat, že pořád jsme v analogu. Jo a výhybku neřeším.