Motor s buzením permanentním magnetem nelze jednoduše pomocí BEMF převést na charakteristiku motoru se sériovým buzením. A už vůbec není možné to převést na charakteristiku spalovacího motoru s mechanickou převodovkou.
To jsem ani nikde netvrdil.
Viz problémy se zvukem pro M 131.1
Uvedeny clanek se tyka problematiky zvuku, o rizeni a nastavovani parametru motoru (tedy CV spojena s PWM, BEMF, PID, poctem rychlostnich stupnu) tam neni ani slovo.
Kdo chce simulovat skutečné trakční charakteristiky tak se musí uchylovat ke komplikovaným řešením na straně ovladače. Tato funkčnost v současných dekodérech prostě chybí.
Co tedy konkretne chybi ? Jaka jsou ta komplikovana reseni na strane ovladace ?
Jinak zmenu zrychlovani/zpomalovani v zavislosti na aktualni rychlosti lze simulovat pomoci rychlostni krivky ve tvaru logartimicke krivky, ktera je ulozena v CV67-CV94.