belgarat píše:BohousP & all: jsem lama - takze radeji "po lopate":
1/ chapu spravne, ze muzu "ziskat" na spolehlivosti, vymenim-li odporovou sadu 47k za 4k7 ?
2/ ma smysl, jak jsem psal, zrusit dvoudratove vedeni, a "druhy drat" vest od svorek zdroje "kolem kolejiste, neuzavirat kruh s odbockami" ? Nezadelam si (tentokrat) na jiny znamy problem
?
Pokud máš kompaktní řešení (diodové můstky i vyhodnocovací elektroniku na jedná desce) - např.
http://www.fucik.name/masinky/zv/S88_detect_osaz.gif - nebo podobné řešení jiného výrobce, tak 1/ nemá smysl. Jedná se o 2-3 centimetry.
Bod 2/ je asi nejlepší vyzkoušet. Je to hodně individuální. Pokud se jedná o nádraží (zhlaví), kde jsou snímací úseky blízko sebe, klidně můžeš vést oba vodiče z jednoho místa. Pokud jsou úseky daleko od sebe (širá trať), bude snad lepší druhá možnost. Ale nejlepší v tomto případě asi bude použít oddělené detektory (diodový můstek a optron) v blízkosti úseku a samostatou vyhodnocovací logiku pro 8 úseků někde uprostřed a tam také upravit ty odpory. A to, co doporučuje Vitty, může hodně pomoct. To, co píše Fulda, platí také.