Dekoder DCC s mikroprocesorom attiny

Vše pro digitální provoz - dotazy, praxe, návody, postupy, normy, kompatibilita atd.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf

Dekoder DCC s mikroprocesorom attiny

Příspěvekod Peo » ned 12 dub, 2015 9:31 am

Založil som túto tému lebo chcem vytvoriť jednoduchý dekoder s mikroprocesorom z rady attiny. Viem, že veľa z Vás používa mikroprocesory PIC no mne sú atmely bližšie. Nie som programátor ale jednoduché aplikácie zvládam, no mám problém so spracovaním DCC signálu. Ide mi o niečo ako GeoDec od fuldy. Chcem Vás preto poprosiť o akékoľvek rady, príklady a pomoc s kódom pre spracovanie DCC. Viem že na nete je viacero dekóderov no mne nejde iba o nahratie kódu do procesora a hotovo. Rád by som mu aj bližšie porozumel a dokázal s ním pracovať.
Peo
 
Příspěvky: 24
Registrován: úte 08 dub, 2008 6:44 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Dekoder DCC s mikroprocesorom attiny

Příspěvekod zdeno » ned 12 dub, 2015 10:02 am

ja pracujem s Atmel bezne a mam je radsi nez PIC, protoze jsem kdysi zacinal s 89C2051 a prechod z CISC na RISC byl celkem bezbolestny.
---
podivej se na http://www.loconet.esy.es, tam je par konstrukci s Atmely a jsou tam i zdrojove kody na pouceni.
Uživatelský avatar
zdeno
 
Příspěvky: 3021
Registrován: pon 11 črc, 2011 8:54 am

Re: Dekoder DCC s mikroprocesorom attiny

Příspěvekod fulda » ned 12 dub, 2015 11:47 am

Docela jednoduché věci dělá Georg Zeiger, podívej se na jeho funkční dekodér na attiny44/45: popis, zdroják 44, zdroják 45 a tak.
Nebo hledáš nějakej zdroják v .asm???
Za pravopisné chyby v této zprávě může moje učitelka češtiny.
Uživatelský avatar
fulda
 
Příspěvky: 4891
Registrován: pon 09 srp, 2010 8:08 am
Bydliště: Praha - Uhříněves

Re: Dekoder DCC s mikroprocesorom attiny

Příspěvekod sidlo » ned 12 dub, 2015 12:22 pm

OT Chvíli mi trvalo zjistit odkud je ta úvodní fotka, než mi došlo že to máte v podstatě za domem.
Uživatelský avatar
sidlo
 
Příspěvky: 3606
Registrován: ned 27 dub, 2014 7:32 am