Dovolím si jen upozornit, že pro TT jsou dvě verze patrových vozů, liší se koncovým osvětlením, ve starší (ČD) je světlovod, v nové (ČSD) je potřeba dát LEDky přímo na konce.
Ve starší verzi jsem to řešil následovně:
http://www.jacek-modely.cz/osvetleni-vozu-bmto-kuehn/I když dneska bych konstrukci řešil podobně jako Fulda. Jen u koncových LED bych dal i konektor pro připojení LED pro konce.
Ještě malou poznámku k efektu zářivka. Ačkoliv je tento efekt velmi oblíbený, nejsem jsem zcela jist jeho použitím. Ve vozech se většinou používaly tranzistorové měniče, které tento efekt blikání moc neměly. Většinou se zářivka rozsvítila snížením jasem a následně přešla na plný jas. Výjimkou byly myslím staré odporáky Y, které měly motorgenerátor a ten po zapnutí osvětlení vyráběl přímo 220V pro zářivky. Pokud si dobře vzpomínám, tak patráky mají tranzistrové měniče.