Otázka pak zní: Je to potom ještě analog, nebo už nějaký hybrid? Zcela určitě hybrid - analogové řízení jízdy a digitální řízení zabezpečovačky a návěstní soustavy - viz např. Zhlavík ing. Báni. (Na doplnění: U Zhlavíku není potřebné PC a software se ukrývá v jednočipovém mikropočítači. Ale podobně je to možné řešit i s PC.)
Obecne souhlas, ale to jsme opet na zacatku, kde muj pripsevek hned v druhe vete zacinal timto:
Často se srovnáním analog-digitál spíše rozumí staré analogové “PIKO/Zeuke mašinky” ovládané FZ1 vs. moderní modely s dekodérem DCC
A proti takovemu zjednoduseni jsem se ja ohradil, protoze to je to povestne michani jablek s hruskama a vydavani za zampiony. Ten kdo ma postaveny analog (prislusenstvi) a vlakove cesty tvorene vypinacema, tlacitky, diodama tak neocekava, ze mu bude vlak automaticky jezdit podle jizdniho radu a jeste brzdit podle toho kolik veze tun uhli. Pro takoveho uzivatele je pak pomer vykon/cena jednoznacny. Nikdo nikdy zde nezpochybnil, ze pokud mam dostatek financnich prostredku, ze lze postavit kolejiste rizene odkudkoliv, kde je pripojeni k internetu, se vsema funkcema at uz uzitecne nebo mene atd. kazdy si jiste dosadi sve.
to BohousP:
Je mozne uvest (bez dvojsmyslnosti), kde jsou v norme popsany digitalni systemy napr.firem Maerklin, Flm, Arnold, Trix ?
OT: Jinak si myslim,ze hadce se da obvykle predejit tim, ze kdyz oponentu dojdou argumenty nebo se ukaze, ze se take obcas myli, tak si zachova chladnou hlavu (metod je nekoli napr. studeny rucnik na hlave, kliky, kolecko okolo domu, kazdy podle svehu gusta), bude dodrzovat prislusnou etiketu DF a nezacne hodnotit oponenta a jeste ke vsemu pouze na zaklade nejakych domnenek, ted je moderni to nazyvat "virtualni realita".