Stránka 1 z 1
Digitalizace ČSD 455 v TT

Napsal:
ned 01 pro, 2013 8:22 am
od tomik_k
Zdravím , chtěl by jsem dát dekodér do páry ČSD 455.2 od BTTB . Už jste to prosím někdo zkoušel ? Pokud ano , jaký jste dali dekodér a kam. Předem děkuji za rady.
Re: Digitalizace ČSD 455 v TT

Napsal:
ned 01 pro, 2013 8:25 am
od Tkadlec Jaroslav
Re: Digitalizace ČSD 455 v TT

Napsal:
ned 01 pro, 2013 2:54 pm
od Jirka_US
Doporucuji u modelu BTTB pouzivat dekodery, ktere umoznuji menit kmitocet PWM (CV9). Vyzkouseno napr. DZ123,DZ125 (Digitrax) a MX622 (Zimo), ktery je asi lepe dostupny.
Re: Digitalizace ČSD 455 v TT

Napsal:
ned 01 pro, 2013 8:40 pm
od rexel
V BR 86 od BTTB s původním motorem jsem použil decodér MX 621 s drátovými vývody, je umístěn za motorem na rámu loko (napříč – pod závažím). Pokud je motor s rozvody v pořádku, je rozjezd, brzdění i pomalá jízda bez cukání a plynulá ( jede lépe než v analogu), samozřejmě na 5ti pólový motor to nemá.
Re: Digitalizace ČSD 455 v TT

Napsal:
ned 01 pro, 2013 10:09 pm
od Jirka_US
Debata jestli pouha vymena motoru za petipol o modelu BTTB razantne zlepsi jizdni vlastnosti zde myslim probehla v jinem vlakne. Nicmene jizdni vlastnosti lze vylepsit pomoci CV, ktera se tykaji PWM (CV9), PID clanku a CV, ktera souvisi se vzorkovanim BEMF, ta se lisi podle vyrobce. Predpoklad je, ze model je perfektne vycisten a pohon neni nijak mechanicky poskozen.
Re: Digitalizace ČSD 455 v TT

Napsal:
ned 08 pro, 2013 8:52 am
od Rizoto
Zaujimalo by ma ake hodnoty toho cv 9 tam nastavit alebo aspon postup podla ktoreho spravne urcit ze prave tato hodnota je ta spravna pre stare bttb motory.
Re: Digitalizace ČSD 455 v TT

Napsal:
ned 08 pro, 2013 9:39 am
od A2C
Neviem či ti to napíšem správne, ale ja som sa s tým hral štýlom aby mi motor nepískal pri malých napätiach a aby sa rozbiehal pri čo najnižších rýchlostných stupňoch
Re: Digitalizace ČSD 455 v TT

Napsal:
ned 08 pro, 2013 3:26 pm
od Jirka_US
Zde jsou popsana CV pro nektere BTTB modely:
viewtopic.php?f=6&t=5617&start=15Nicmene i pro stejnou radu lokomotiv se nastaveni CV muze lisit podle toho v jakem roce byl model vyroben, tedy je nutne doladit hodnoty CV metodou "pokus omyl". Dobra zprava je, ze vyse uvedenym postupem (CV pro PWM, PID, BEMF) lze dosahnout i rychlosti ca. milimetry za vterinu a plynulost, ktera je ve srovnani s FZ1 nesrovnatelna zejmena na nizkych rychlostnich stupnich.