Stránka 1 z 1
		
			
				Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
čtv 26 zář, 2013 7:53 am 
				od JirkaK
				Zdravím všechny, co musí řešit speciality. Potřebuji vyřešit ZPOŽDĚNÉ SPÍNÁNÍ DVOU VÝSTUPŮ (jeden..pak druhý) pro digitální řízení (mám Lenz, TrainCo). Mám PŘEJEZDY, kde budou jezdit AUTA a zároveň mají ZÁVORY. Takže je jasné, že "napřed" se sepne STOP pro AUTA (co to bude spínat mám vyřešeno...) a po cca 2-3s sepnou ZÁVORY, jinak by v případě přítomnosti auta těsně u/na přejezdu bylo toto auto "uzavřeno" na přejezdu závorami. Úsekové snímače mám od LDT RS-8. Závory jsou ovládány SERVY od ESU (tedy možnost externího spínání např. kontakty relé..). Chci toto pokud možno vyřešit DIGI. komponenty (mám vzorky LDT SA-DEC-4, ESU extension, ESU switch apod.). Jde zejména o manuální řízení SW, takže při ručním "posílání vlaků z bloku do bloku" ten PŘEJEZD musí fungovat jako nezávislý celek. JInak možnost řešení i přes TrainCo také uvítám (např. pro jednoduchost použitých dekodérů..). Předem děkuji za možnosti, přejezdů bude celkem 5. Jiří
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
čtv 26 zář, 2013 9:02 am 
				od fulda
				??? To je přece dané chováním závor. Obsazení bloku = zastavení autíček a zároveň spuštění předzváněče. Předzváněč párkrát cinkne a závory jedou dolů. Dekodér pro závory s předzváněčem tohle řeší sám od sebe. A pokud máš závory bez předzváněče, tak stačí nepřipojovat reprák a ani světla.
Mno a nebo si udělat 3 bloky:
první - odstavím autíčka
druhý - odstavím autíčka a zároveň závory dolů
třetí - odstavím autíčka
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
čtv 26 zář, 2013 9:16 am 
				od JirkaK
				Zatím mám jenom ESU, které spouští dvě serva (ty ovládají závory..) na přejezdu (digi. manuálně), nemám dekodér s předzváněčem. Jenom SA-DEC-4 od LDT, ale v jeho manuálu jsem nenašel možnost nějakého "předzvánění". Jaké jsou DEKODÉRY pro závory S PŘEDZVÁNĚČEM ? Děkuji.
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
čtv 26 zář, 2013 9:59 am 
				od fulda
				Já znám jen 
TENHLE, nikdy jsem to moc nepotřeboval.
 
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
čtv 26 zář, 2013 10:13 am 
				od JirkaK
				No, to je tedy ANALOGOVÝ obvod, který řeší "vše" potřebné. Je spínán "zvenku" digitálním dekodérem. Spíš mě právě zajímá řešení pomocí spínacích dekodérů a SW TrainCo. JInak bych asi v nouzi použil ten analogový OBVOD. JE MOŽNÉ JEJ NĚKDE KOUPIT? I třeba jako stavebnici, nechce se mi kreslit a vyrábět extra plošný spoj.
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
čtv 26 zář, 2013 11:22 am 
				od fulda
				JirkaK píše:No, to je tedy ANALOGOVÝ obvod, který řeší "vše" potřebné....
 
  
  
  Ta věc na mojem odkazu je čistě digitální (to se dá poznat podle svorek DCC)
 
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
čtv 26 zář, 2013 12:28 pm 
				od JirkaK
				Pardon, já rychle projel to schéma včetně návrhu plošného spoje a vyslovil nepřesné hodnocení.Díky 

 
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
pát 27 zář, 2013 4:54 pm 
				od pepiknemecek
				
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
pát 27 zář, 2013 7:25 pm 
				od martin-tt
				Dobrý den, jak to vypadá se závorami AŽD k tomuto modulu. 

 Budete je vyrábět nebo jste od projektu odstoupil. 

 Vaše návěstidla jsou super. 

 Díky Martin
 
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
pát 27 zář, 2013 8:40 pm 
				od pepiknemecek
				Jsou v plánu ale vzhledem k převzetí výroby návěstidel ve velikosti H0 je času na realizaci stále méně a méně.
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
stř 18 pro, 2013 1:57 pm 
				od Lukas
				Dovbry den ,ja mam modul PR3 a chci ho propojit s pocitacem a nejde to furt to pise chyba portu ? nekdo nejaky zkusenosti mam to pres usb . nejakou radu co stim, dekuji
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
stř 18 pro, 2013 6:06 pm 
				od radula63
				Lukas píše:Dovbry den ,ja mam modul PR3 a chci ho propojit s pocitacem a nejde to furt to pise chyba portu ? nekdo nejaky zkusenosti mam to pres usb . nejakou radu co stim, dekuji
Jak to máš připojeno? Na USB jedině přes virtuální port - tj. něco jako redukce na USB a instalovat ovladač virtuálního portu.
Kopie txt souboru (staženo ze stránek mtb bus):Konfigurační program pro nastavení modulu signalizace PR3A. 
Program se neinstaluje, pouze se nakopíruje do adresáře a přímo spouští EXE.
Po prvním spuštění, pokud si ověřuje funkčnost COM portu COM1, objeví se hlášení chyby, pokud COM1 v počítači neexistuje. 
Změnte číslo COM portu, ukončete funkcí EXIT  (ne křížkem)  a spustě program znovu.Např. Mne osobně si kontroluje COM port vždy. Pokud to nepřipojím a spustím program, tak mi hlásí "chyba COM2" - a to při PR či zhlavíku. Jinak mi to "běhá" OK.
 
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
pát 20 pro, 2013 10:36 am 
				od smekac
				Lukas píše:Dovbry den ,ja mam modul PR3 a chci ho propojit s pocitacem a nejde to furt to pise chyba portu ? nekdo nejaky zkusenosti mam to pres usb . nejakou radu co stim, dekuji
Zdravím, 
pokud používáte redukci RS232 - USB tak při prvním připojení se nainstaluje (vetšinou) virtuální seriový COMport. Číslo tohoto portu se dá zjistit ve správci zařízení na Vašem PC. Pokud modul připojujete přímo na COM port v PC je to většinou COM1 - opět by ale měl být vidět ve správci zařízení. 
V konfiguračním programu je potřeba nastavit číslo portu přes který se budou data nahrávat. To se nastavuje v záložce konfigurace v programu. Myslím že při prvním spuštění programu je tam COM1, při dalších si již poslední použitý port program pamatuje.
 
			 
			
		
			
				Re: Přejezd se ZÁVORAMI pro CAR system
				
Napsal: 
pát 20 pro, 2013 4:08 pm 
				od pepiknemecek
				V neposlední řadě je potřeba použít správně zapojený propojovací kabel RS232 - 3pin konektor na PR3B.