Předem se omlouvám za nepřesnosti a terminologické zvrácenosti, a to zejména všem znalým elektriky.....
Taky trochu tápu v paměti, protože už je ro nějaký ten rok, co jsem to těhle lokomotiv cpal dekodéry, ale snad z toho co napíšu pochopíš, co chci říct

.
Hlavní problém bude, jak starý je ten model, protože Flm průběžně modernizoval detaily na motorech. Předpokládám, že model nemá konektor pro DCC. Pokud se jedná o provedení, kdy zadní čelo motoru tvoří jakýsi tišťák, na kterém jsou vytvořené vodivé cesty pro napájení, máš vyhráno. Já to řešil tak, že jsem postupně sledoval, kudy vede napájení, a to směrem od výstupků, ve kterých jsou drženy uhlíky, nazpět. Jedna z těch cest by měla být dělená a přemostěná nějakou tlumivkou, kterou stačí odstranit, u druhé je to různé. Ve většine případů (u starších modelů) je právě zde realizováno to vodivé spojení mezi rámem a druhým pólem motoru. Pak je třeba opatrně v nejužším místě tuto cestu přeškrábat (pozor, aby nenapadalo svinstvo do motoru), a tím by měl být motor oddělen od zbytku lokomotivy. Na tom plošňáku pak jsou místa, kam vede proud od kol, tam se připájí červený a černý drát dekodéru, a někam poblíž uhlíků oranžový a šedivý.
Nevím, jestli je to srozumitelné, když tak se pokusím upřesnit. Ale mělo by to fungovat bez problémů, dodělával jsem takto určitě víc než deset starších Flm. lokomotiv, a ztráty na dekodérech byly nulové

.
Jinak u ještě starších provedení je čelo motoru uzavřeno několika tvarovanými plechy, které tvoří to vodivé propojení. Tady bude asi problém. Ale myslím, že Flm. dodává již upravené čelo jako náhradní díl, v tomto případě bych volil raději výměnu.
Ještě jednou se omlouvám za případné nepřesnosti, nemám teď model v dosahu, abych to okouknul, ale pokud bude problém, později to ještě zkontroluji v reálu.