[quote="RoberTT"]Zatím jsem nastavoval jen CV1 až CV5. Tuším, že CV 8 je pro návrat na tovární hodnoty. Jak se dostanu k nastavení frekvencí zatím netuším, ale třeba to někdy přijdu. Já vím, ten Roco 10732 assi není to nejlepší na trhu, ale tak jinak se prodává okolo devíti stovek, tak asi nebude ani žádný šunt. Jen jsem nenašel, že by měl umět ABC. To je věc, kterou budu v budoucnu potřebovat pro automatizaci zastavení před návěstidlem.
Je to zakuklenej Uhlenbrock,takže žádný blbeček to skutečně není

ABC neumí,protože Uhlenbrock používá jiný,poněkud sofistikovanější systém Lissy.
Možná by Ti mohlo pomoci tohle,jsou to údaje z návodu Uhlebrock.
CV 53 Opakovací dávka regulace motorku .Hodnotu snížit, pokud lokomotiva nejede rovnoměrně.
rozsah hodnot 60 - 255 ,nastaveno z výroby 120
CV 56 Regulační frekvence.Hodnotu snížit ,je-li maximální rychlost příliš nízká.Hodnotu zvýšit jede-li lokomotiva na
rychlostní stupeň 1 příliš rychle.
rozsah hodnot 0-127 , nastaveno z výroby 64
CV 58 Časová prodleva pro měření AD převodníku. Hodnotu zvýšit, jede-li lokomotiva při nízké rychlosti nerovnoměrně.
Hodnotu snížit,je-li při snížené hodnotě v CV 53 maximální rychlost lokomotivy příliš nízká.
rozsah hodnot 0-255,nastaveno z výroby 10
Zde máš návod na Roco:
http://www.roco.cc/uploads/documents/pdf/10732.pdfTak malá oprava,český návod Uhlenbrock říká " Reaguje na brzdný signál DCC nebo na brzdné trati se stejnosměmým napětím".Návod od Roca se rovněž zmiňuje o podpoře brzdné dráhy.