Digitalizace lokomotiv BTTB

Vše pro digitální provoz - dotazy, praxe, návody, postupy, normy, kompatibilita atd.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf

Digitalizace lokomotiv BTTB

Příspěvekod Tomáš » pát 22 čer, 2012 7:35 pm

Vím,že toto téma pobouří všechny ty,kteří hážou lokomotivy BTTB/Zeuke do koše :roll: ,ale někteří z nás mají ke starým strojům velmi kladný citový vztah(první lokomotiva vydřená vlastním potem :lol: ) a rádi by je dále na digi kolejišti občas proháněli.Chtěl bych toto téma věnovat spíše konkrétním postřehům a návodům,než teoriím o nesmyslnost digitalizace.Protože jsem v DCC absolutní začátečník,uvedu jen jeden případ a ostatní mi to prosím doplní. :|
Např.poslední verze Hektora BTTB byla jedna z mých prvních mašin koupených za vlastní peníz.Dlouho jsem uvažoval,jestli do toho půjdu,jestli ji raději nenechat "v originále". No přečetl jsem několik článků o špatných motorcích BTTB vs. digitalizace.Nakonec jsem se rozhodl,že do toho půjdu.
U Hektora to nebylo nic složitého stačilo odpojit motor od napájení z koleček.Vyházel jsem taky ty tlumivky.Pak dle návodu Zababova instaloval dekodér.Vše šlo dobře a mašina jezdí super....
Ovšem jak jsem psal Hektor toho pod kapotou moc neměl.Jak to,ale bude u mašin typu Nohab,kde už těch ptákovin je povícero.? Co např. původní osvětlení pokud chci mašinu nechat s původním žárovičkovým osvětlením?
Byl bych rád kdyby tu mohl každý z vás poskytnout návod na konkrétní typ mašiny BTTB.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Digitalizace lokomotiv BTTB

Příspěvekod atiTT » sob 23 čer, 2012 6:29 am

atiTT
 
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 10 lis, 2011 12:04 pm

Re: Digitalizace lokomotiv BTTB

Příspěvekod mpinta » sob 23 čer, 2012 8:44 am

Martin (LokoPin)
Uživatelský avatar
mpinta
 
Příspěvky: 783
Registrován: úte 08 led, 2008 11:55 am
Bydliště: Písek

Re: Digitalizace lokomotiv BTTB