Zpoždění při ovládání H-centrálou

Vše pro digitální provoz - dotazy, praxe, návody, postupy, normy, kompatibilita atd.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf

Zpoždění při ovládání H-centrálou

Příspěvekod Jirka78 » stř 25 dub, 2012 6:46 pm

Ahoj zdravím. Konečně se mi povedlo rozjet mašinku přes počítač a H centrálu a při ovládání mi u většiny pokynů jako zapínání světel, změna rychlosti, snížená rychlost F3 dlouho trvá,než mašinka zareaguje. Někdy je to i 4-5 vteřin. Je to stejné, jak při ovládání přes počítač ( program RocRail ) tak při ovládání přes MM. Každé samozřejmě zvlášť, druhé vždy odpojeno. Nevím jestli nemám jen nějaké špatné nastavení, ale přes DCC ovládání jsem začátečník. Krom toho když připojím druhou MM na centrálu, tak funguje jen jedna a druhá píše Err 13. Když jsem zkusil připojit 2x MM na booster od Roca, tuhle chybu mi psaly obě MM. Konfigurace je H-centrála nanox soft 3.6, gen-li usb a program Rocrail. Ručně H-centrála a MM. Mašinka Roco Sergej originál DCC ze setu. Díky za reakce.
H0 cca 3. - 4. epocha DCC
Jirka78
 
Příspěvky: 63
Registrován: sob 24 zář, 2011 5:27 pm
Bydliště: Rotava

Re: Zpoždění při ovládání H-centrálou

Příspěvekod michal.kubista » stř 25 dub, 2012 7:19 pm

Na to zpožděné ovládání mě nic nenapadá, ale ty dvě MM co se nedohodnou bude způsobeno tím, že mají obě stejnou adresu a nebo automat. Musíš nastavit adresu ručně a na každé jinou adresu.
michal.kubista
 
Příspěvky: 387
Registrován: úte 06 říj, 2009 1:48 pm
Bydliště: Břeclavsko

Re: Zpoždění při ovládání H-centrálou

Příspěvekod Jirka78 » stř 25 dub, 2012 7:52 pm

Ok díky,zkusím se s tím poprat. Snad to bude popsaný v návodu, je tam i výpis chyb,ale z toho jsem nebyl moudrý. Nemám ho teď poruce, ale v podstatě bylo nápravou zkusit odpojit a připojit,jestli si to dobře pamatuju ( samozřejmě nepomohlo :-) ). Laboroval jsem s tím do 5ti do rána.
H0 cca 3. - 4. epocha DCC
Jirka78
 
Příspěvky: 63
Registrován: sob 24 zář, 2011 5:27 pm
Bydliště: Rotava