Jen připomenu detekci obsazení úseků, která snižuje napětí o cca 2V (gretz). Proto se na centrále většinou nastavuje o 2V více. Pro úseku bez detekce (žádné nemám) se použije napájení těchto úseků přes můstek jako při detekci.
https://sites.google.com/site/sidloweb/elektrika/detekce-obsazeni Na cetrále proto pro TT cca 16-18V v kolejích tedy pro TT cca 14-16V
Pokud stavíš nové kolejiště s DCC, úseky udělej hned při stavbě, ať nemusíš předělávat později.
Pokud neuděláš detekci (stejně na ní jednou dojde) dej si na každý výstup z centrály (boostru) můstek místo detekce a až jí uděláš můstek odstraníš.
Osvětlení vozů řeším předřadným odporem vždy zkusmo (často 10k) protože pokud dám LED diodám jejich plný proud svítí příliš což je na kolejišti nereálné.
Ačkoli je proud (katalogový) 20mA ve vozech stačí 0,5mA na 3 moduly a svítí dostatečně (vůz má svítit ne osvětlovat kolejiště).