DCC pro tutany
Napsal: úte 24 dub, 2012 6:24 pm
čaute, stále tápám v tolika věcech, toto diskuzní fórum mám prolezlé skrz na skrz a přesto si v mnoha věcech nevím rady. Ani nevím jak to všechno sepsat dohromady. Tudíž bych to viděl tak, že pro každej dotaz bych vytvořil nové vlákno, ale až s vašim souhlasem. Bude to přehlednější jak pro mě, tak pro vyhledávání odpovědí na danou problematiku pro nově příchozí.
Už jsem dospěl k rozhodnutí, že nemá cenu si plánovat hned na začátek megalomansky projekty, ktery jak sami řikáte málo kdy dojdou do zdárného konce. Z toho důvodu jsem se rozhodl svoji potřebu, něco dělat, uspokojovat stavbou vozidel a budov a na samotnou stavbu kolejiště se připravovat zatím teoreticky.
1. DCC
Rozhodl jsem se pro tento způsob řízení i přes to, že zatím to nevidím na nic většího, než jedno SN, kus širé trati a 1 koncová stanice. Toto celé s možností pozdějšího rozšíření. Vždy jsem měl za to, že koupím start set a když vše zapojím tak jak má být, tak že to bude fungovat, že se tímto vyhnu elektrikařině co je v analogu. Popravdě, dokavaď jsme ve fyzice na ZŠ brali mechaniku, byla to brnkačka. Ale jak se přešlo na elektřinu, to byl kámen úrazu a tam to i zůstalo. CO je tedy jednoduší v zapojení? Pročetl jsem diskuze, vaše webovky na kterých každý píšete svoje postřehy, ale přesto z toho nejsem vůbec moudrej. A když jsem se zahleděl do všelijakech schémat a podobně, cítil jsem se jak v mixéru. Není to někde sepsany opravdu jak pro tutana? čím víc po tom člověk chce aby to umělo, tím je to zamotanější. To jsem předpokládal a nebráním se samostudiu, ale nevím kde začít. Díky
Omlouvám se všem za obsáhlost textu, moc vše obkecávám, ale toho se už asi nezbavím
Díky Libor
Už jsem dospěl k rozhodnutí, že nemá cenu si plánovat hned na začátek megalomansky projekty, ktery jak sami řikáte málo kdy dojdou do zdárného konce. Z toho důvodu jsem se rozhodl svoji potřebu, něco dělat, uspokojovat stavbou vozidel a budov a na samotnou stavbu kolejiště se připravovat zatím teoreticky.
1. DCC
Rozhodl jsem se pro tento způsob řízení i přes to, že zatím to nevidím na nic většího, než jedno SN, kus širé trati a 1 koncová stanice. Toto celé s možností pozdějšího rozšíření. Vždy jsem měl za to, že koupím start set a když vše zapojím tak jak má být, tak že to bude fungovat, že se tímto vyhnu elektrikařině co je v analogu. Popravdě, dokavaď jsme ve fyzice na ZŠ brali mechaniku, byla to brnkačka. Ale jak se přešlo na elektřinu, to byl kámen úrazu a tam to i zůstalo. CO je tedy jednoduší v zapojení? Pročetl jsem diskuze, vaše webovky na kterých každý píšete svoje postřehy, ale přesto z toho nejsem vůbec moudrej. A když jsem se zahleděl do všelijakech schémat a podobně, cítil jsem se jak v mixéru. Není to někde sepsany opravdu jak pro tutana? čím víc po tom člověk chce aby to umělo, tím je to zamotanější. To jsem předpokládal a nebráním se samostudiu, ale nevím kde začít. Díky
Omlouvám se všem za obsáhlost textu, moc vše obkecávám, ale toho se už asi nezbavím
Díky Libor