Kajinek11 píše:Takže pokud chci zajistit stálou svítivost osobnich vozů, tak to nemohu dělat odporem,protože se dá předpokládat, že budu výstupní napětí centrály měnit podle provozu, který chci provozovat (respektive podle mašin, které tam budou jezdit). Takže jediné co se dá dělat je dát za dekodér na větev osvětlení regulátor proudu?
No jo, ale jak to zjistím jaký regulátor tam mám dát. To vůbec nechápu.. Dá se to nějak vypočítat, nebo změřit?
Změna výstupního napětí centrály je dost nepravděpodobná, pokud nepřetížíš transformátor. Napětí centrály se nastaví (skoro mne láká napsat jednou pro vždy) a už se nemění. Rychlost a směr jízdy se reguluje digitálními příkazy, ne změnou napětí v trakci. Přesto, pokud striktně trváš na stejném svitu LED, můžeš použít Bedlischovo doporučení. Nebo např. dekodér se supercapacitorem, ten ti zabezpečí svícení i při přejíždění krátkých úseků bez napětí, nebo se špatným kontaktem. http://www.digi-cz.info/dekoder-pro-osvetleni-vagonu/ Navíc, můžeš svícení dálkově zapínat a vypínat, volit kombinace a pod.