miroslav lengyel píše:No máš pravdu,že ve skutečnosti se veksle běžně neřežou,určitě ne při jízdě vlaků,ovšem při posunu se to občas dělá. Tedy musí to být ručně stavěná vyhýbka,musí se jet krokem a nesmí Tě nikdo vidět
A to Vám proboha řekl kdo? To bych jako signalista chtěl teda vidět. Na pracovištích s výhybkami stavěnými ústředně i místně jsem pracoval přes 10 let, ale taková hovadina by mě nenapadla ani ve snu... To že u místně stavěné výhybky (nezamčené) říznutí je teoreticky možné bez žádných následků neznamená, že pak nedojde k ohnutí jazyku nebo poškození výměnového tělesa. Proč by to nějaký zaměstnanec riskoval? A kvůli čemu?
Jen na vysvětlení, říznutí běžné výhybky je mimořádná událost, ještě nedávno se to bralo jako nehodová událost.