Zvukový modul - Húkačka, píšťala...

Vše pro digitální provoz - dotazy, praxe, návody, postupy, normy, kompatibilita atd.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf

Zvukový modul - Húkačka, píšťala...

Příspěvekod TTJozsi » čtv 13 led, 2011 5:55 pm

TTmili píše
Takže jestli jsem to správně pochopil tak třeba dvě verze houkačky a k tomu píšťala není pro ten tvůj dekodér možné? A za těch cca 15€ to je jen ten "zvukový" modul nebo je to včetně lokodekodéru? A v neposlední řadě kde se dá sehnat? Pokud se to normálně nedá sehnat tak pro mě není problém si ten dekodér postavit sám doma, jediné s čím mám problémy je jak dostat program do mikroprocesoru (hlavně do SMD, pro normální jsem zatím jen nepostavil programátor ale taky na tom už dělám.....ach ta lenost

Teraz som pátral na nete a vyzerá tak že bude možné si postaviť taký zvukový modul, kde bude nahratých zopár zvukových sekvencií napríklad húkačky ,píšťaly, krátké staničné hlásenie, zapískanie výpravčíka atď. Prakticky je tam možnosť si nahrať 8 rôznych zvukov v trvaní 128sekúnd.
Toto všetko sa môže napojiť už na jestvújúci dekodér v mašinke , a s funkciami napr F6,F7 spúšťať jednotlivé zvuky.
To predošlé riešenie je za 15eur, samotné ic stojí 10eur. A za 5 eur je návrch plošného spoja, vyleptanie, osadenie, naprogramovanie atď... no neviem či je to v poriadku. :twisted: :twisted: :twisted:
Ale pre seba keď si to robím ni je veľká cena. A budem tam mať reálny zvuk húkačky okuliarnika. :lol: alebo Nohabky, hektora, hocičo... :lol: :lol: :lol:
TT,DCC vlastná výroba,Zimo MX63,64,640,NOHAB
TTJozsi
 
Příspěvky: 70
Registrován: pát 12 zář, 2008 4:57 pm
Bydliště: SK Vydrany

Re: Zvukový modul - Húkačka, píšťala...

Příspěvekod TTmili » čtv 13 led, 2011 6:04 pm