Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
Jirka_US píše:Doporucuji nejdrive model vycistit, namazat a vyzkouset jestli nejezdi trhave i na "analog", pokud jsi tak uz neucinil. Dekoder DZ123 mam vyzkousen se starym motorkem Zeuke a jezdi perfektne, viz muj prispevek nize. S nastavenim dekoderu bych zacal od "factory reset" (CV8 hodnota 008/x08). Tento dekoder nema BEMF na rozdil od rady DZ125, zbyva tedy jak jsi jiz minil CV9. Podrobnosti viz link nize. Jelikoz jsem nezkousel kombinaci dekoder DZ123 a motorek Tillig "kostka", tak dal nemohu slouzit.
Nejvice prace mne dalo nastaveni Digitrax DZ125 (CV55,CV56,CV57) pro TT modely od PIKO.U novych modelu od firmy Tillig se da vystacit s dekoderem DZ125 (DZ125IN,DZ125PS) tak jak je (factory nastaveni), alespon dosud jsem nezaznamenal problem.
http://www.digitrax.com/v1/supersonic.htm
Jirka_US píše:Zde jsou me nastaveni dekoderu Digitrax DZ125PS pro model Hercules Piko TT (#47580):
CV3=1 acceleration-zrychleni, (puvodni tovarni nastaveni CV=0)
CV4=1 deceleration-brzdeni, (puvodni tovarni nastaveni CV=0)
CV9=95 PWM frequency - kmitocet PWM (puvodni tovarni nastaveni CV=0)
CV55=20 static compensation for BEMF-staticka kompenzace pro BEMF (puvodni tovarni nastaveni CV=128)
CV56=5 dynamic compensation for BEMF-dynamicka kompenazace pro BEMF (puvodni tovarni nastaveni CV=80)
CV57=6 intensity of BEMF, intensita BEMF(puvodni tovarni nastaveni CV=6)
Jirka
Uživatelé procházející toto fórum: Jacek, MkTT a 46 návštevníků