ESU

Vše pro digitální provoz - dotazy, praxe, návody, postupy, normy, kompatibilita atd.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf

Re: ESU

Příspěvekod Martin HO » čtv 16 čer, 2011 4:38 am

Míro děkuji,

asi jsem se ve snaze po stručnost nevyjádřil srozumitelně. Otázka : nastavení hlasitosti v CV 63 je výrobcem nastaveno na hodnotu 64 ?

Ten obecný manuál mám, bohužel ne vždy je mi úplně přesně jasná fce některých CV. Navíc ten návod je obecný, maximálně opět obecně rozlišuje různost nastavení některých CV mezi druhy lokomotiv.

Nevím když jsem si v oficiálním obchodě koupil originál sadu ozvučení Roco, proč nedostanu automaticky i manuál (alespoň v němčině či angličtině), ale ke konkrétnímu nastavení.

Při koupi zvukové verze Brejlovce ROCO kupující také nedostává žádné informace o dekodéru ? Nebo také jen v obecné poloze ?
Martin HO
 

Re: ESU

Příspěvekod miroslav lengyel » čtv 16 čer, 2011 7:41 am

Martin HO píše:Míro děkuji,

asi jsem se ve snaze po stručnost nevyjádřil srozumitelně. Otázka : nastavení hlasitosti v CV 63 je výrobcem nastaveno na hodnotu 64 ?

Co mám zkušenosti,tak hlasitost bývá nastavena na maximum.


Nevím když jsem si v oficiálním obchodě koupil originál sadu ozvučení Roco, proč nedostanu automaticky i manuál (alespoň v němčině či angličtině), ale ke konkrétnímu nastavení.
Pokud jsem kupoval nějaký dekodér VŽDY jsem k němu dostal návod,byť ne v ČJ.K Uhlenbrocku jsem dostal ale i ten český.

Při koupi zvukové verze Brejlovce ROCO kupující také nedostává žádné informace o dekodéru ? Nebo také jen v obecné poloze ?


Nevím jak u Roca,protože všechny zvukovky mám od FLeische a k těm jsem dostal vždycky návod a ještě kartičku na které je jaké zvuky a pod jakým číslem funkce jsou k dispozici.Samotný návod je kapitola sama pro sebe,protože jsou tam uvedeny jen základní CV jako CV 1,2,3,4,5,6,17,29 a ještě pár dalších,ale u těch dalších je napsáno-nastaveno ve výrobním závodě.Pak vezmu manuál od ESU a začne laborování.Pravda je,že i tak se k některým CV nedostanu,protože jsem blokována a nejdou nastavit.Do teď jsem nepřišel třeba na to,jak se zbavit houkání mašiny při každém rozjezdu.U dekodéru,který jsem koupil v obchodě a dodatečně dal do mašiny to tak je,ale u tovární to prostě po každém rozjezdu zahouká.Už jsem to řešil s Houmrem,který mi poradil v kterých CV by to mělo být a ani ťuk,prostě si mašina vždycky zahouká.Když si pak chce člověk zašíbovat,tak je to jak na kolotoči. :lol: Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: ESU

Příspěvekod miroslav lengyel » úte 05 črc, 2011 10:30 am

Tak opět malý pokrok :D při programování CV 178 a 181 jsem při zadávání různých hodnot docílil konečně toho,že mašina při každém rozjezdu a změně směru jízdy nehouká. :lol: Hua :!: Ovšem na druhém stroji stejného výrobce jak hnacího stroje tak dekodéru už tahle finta zase nefunguje :oops: Hrál jsem včera na MM jak na piáno :D ale zatím jsem nepřišel na to,kde je rozdíl v nastavení.Někdy mi přijde,že tam ten program nalejou jak je napadne :mrgreen:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: ESU

Příspěvekod Jojo » stř 02 lis, 2011 5:59 pm

Ako nastavit a zkalibrovat dekoder ESU v 3.5 so zvukom Sergeja ,aby pri mojej max brzdnej drahe 40 cm vidal nejaký zvuk brzdenia. :roll: :roll: :roll: :roll: . Ovladanie je le cez TC 7 Silver. :?: Tzn. že loko musím najskor kalibrovat a potom sa už zvuk neozve. :roll: V ZIMO to ide ,ale CV287 je 200.
Naposledy upravil Jojo dne ned 06 lis, 2011 5:36 pm, celkově upraveno 1
H0 ,bez epochy,Traincontroler 7 Silver originál,len digitál.
Uživatelský avatar
Jojo
 
Příspěvky: 408
Registrován: úte 03 čer, 2008 7:58 am
Bydliště: Trenčín,Slovensko

Re: ESU

Příspěvekod miroslav lengyel » stř 02 lis, 2011 7:38 pm

Nevím co myslíš tím zkalibrovat,ale pokud máš nastavení jednotlivých CV,tak jsem to již několikrát popisoval. :D
Vše souvisí se vším,takže je třeba přenastavit různá CV.
S fabriky je například CV 5 max.rychlost nastavena na max.hodnotu 64 a CV 4 na hodnotu 6.Pokud tedy mašinu rozjedeš na maximální rychlost a pak sjedeš na nulu,mašina zastaví z této rychlosti např. na 1,5 metrech s patřičným zvukovým doprovodem.Pokud tedy chceš,aby zastavila na kratší vzdálenosti nestačí hodnotu v CV 4 snížit,ale je také nutno snížit max.rychlost,tzn.do CV 5 zadat menší hodnotu a to samé provést v CV 6 střední rychlost.Pokud používáš křivku v CV 67-96,tak CV 96 také nastavit na nižší hodnotu.Já jezdím na MM a mašina mi zastavuje přes půl nádraží a po celou dobu brzdy kvičí jak prase.Mám to ale tak,že max rychlost mám cca na polovinu a naopak CV 4 na hodnotu třeba 30.Když jedu menší rychlostí,tak samozřejmě nezastavuje přes půl nádraží,ale třeba na 40 cm,nicméně stále brzdy stále kvičí.I z malé posunovací rychlosti při náhlém zastavení kviknou.Citlivost nebo reakce na pokyn k zastavení se nastavuje v CV 64.Zase s fabriky nastavena hodnota 7,což vyhovuje již výše zmiňovaným nastavením CV 4,5,6.Zde platí čím nižší hodnota,tím rychlejší reakce a naopak.Také záleží,zda chceš,aby mašina nejprve "sjela " z výkonu a pak začala kvílet nebo reagovala ihned.Když se to přežene,tak zase pro změnu kvílí a pak dojíždí bez zvuku.Je to laborace na dlouhé zimní večery,já si hrál s jednou mašinou třeba celé odpoledne,než se mi to povedlo tak,jak jsem zamýšlel.Odměnou mi je teď dlouhé zastavení vlaku,přesně tam kde jsem chtěl s patřičnými zvukovými efekty.
Jinak si můžeš přečíst ještě toto:
viewtopic.php?f=6&t=3833&start=15
nebo zkus mrknout k Houmrovi případně kontaktovat Shimiho,ten Sergeje se zvukema jezdí také s TC.
Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: ESU

Příspěvekod Jojo » čtv 03 lis, 2011 2:56 pm

Ahoj Miro. Samozrejme niečo o tom viem aj som čítal Tvoje príspevky,ale aj tak sa mi s tým ESU moc nedarí. :x :x :x . Napr. so ZIMO taký problem nemám a nastavenie a kalibracia v TC trvala 10 min. :D :D
Takže len laborovat,alebo vymenit za ZIMO. :D . Dík za ochotu. Myslel som či niekto nemá nejaké hodnoty CV 3,4,5, 64 kto používa TC aby som sa od niečoho odrazil.
H0 ,bez epochy,Traincontroler 7 Silver originál,len digitál.
Uživatelský avatar
Jojo
 
Příspěvky: 408
Registrován: úte 03 čer, 2008 7:58 am
Bydliště: Trenčín,Slovensko

Re: ESU

Příspěvekod miroslav lengyel » čtv 03 lis, 2011 3:55 pm

Tak napiš Houmrovi nebo Shimimu,oba mají Sergeje se zvukem pokud vím.
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: ESU

Příspěvekod TTmili » ned 18 bře, 2012 1:17 pm

Tak ja uz to taky vzdavam a zeptam se jestlo to vubec jde. Po tridenim maratonu ve zmoulani navodu, vypisovani frazi do prekladace, hledani tady na foru, a prepisovani kdejakych CV jen pomoci multi-mysi mi proste dosla trpelivost. Mam v sergeji Esu V3.5 micro, dlouho jsem jezdil s tovarnim nastavenim ale doslova me iritovalo ze kdyz jsem se premackl tak se ozvalo to nemecke tlachani, a ze nemuzu mit svetla tak jak jsem zvykli z dekoderu Kuehn nebo Zimo. Tak jsem v tom zacal vrtat, prvne mi zmizelo vsechno krom motoru a houkacky, podle toho co Houmr napsal ohledne mapovani k Brejlovci jsem se po nekolika hodinach prokousal k tomu ze to jakz takz dela co chci. Ale ejhle, na zadnym soundslotu jsem uz nenasl zvuk kuplovani. To me trochu mrzi, treba jsem jen spatne hledal ale proste se asi smazal nebo co. Nemate nekdo tuseni na kterym soundslotu je?
No a druha vec se kterou se morim uz tak dlouho ze z manualu pomalu zmizely pismenka, je jestli V3.5 umi reagovat zvukem na zatezovou regulaci motoru, podobne jako napr V4.0 nebo dekodery Zimo. Chtel. bych se dopracovat alespon k tomu ze kdyz snizuji rychlost tak zvuk motoru sebehne do volnobehu a pak treba zase nabehne, ale at delam co delam tak to nikde nemuzu najit, natoz nastavit.

Diky za rady.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1689
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: ESU

Příspěvekod Jojo » pon 19 bře, 2012 6:59 pm

Ono To niekde je. Možno to mám uložene. Ale je to tak ,že reset nie je , ako reset. Na to výrobcovia nemyslia.
V čom programuješ a čítaš dekoder. :?: :?: Pokial si nenačítal výrobne nastavenia pred resetom tak potom ............
A opat výrobca predajca. Ja programator za X 00 Eur kupovat nebudem! Takže predajca. :D :D :D
Dost som prestal v tejto oblasti,lebo je to na ....
Možno tak ZIMO. Ale zatial sa ta firma drží. :!:
Velmi dobre. :wink:
Zatial len ZIMO všetky ostatné som vyhodil.Strata......................
Tiež som mal otazku kto dokáže upgrade? Nič.V podstate ide o flash pamat a nový sw ,čo by malo fungovat normalne, pokial to tam vlezie.
H0 ,bez epochy,Traincontroler 7 Silver originál,len digitál.
Uživatelský avatar
Jojo
 
Příspěvky: 408
Registrován: úte 03 čer, 2008 7:58 am
Bydliště: Trenčín,Slovensko

Re: ESU

Příspěvekod miroslav lengyel » úte 20 bře, 2012 6:20 am

[quote="TTmili"]soundslotu jsem uz nenasel zvuk kuplovani. To me trochu mrzi, treba jsem jen spatne hledal ale proste se asi smazal nebo co. Nemate nekdo tuseni na kterym soundslotu je?

Smazat zvuk se Ti asi povede těžko,ale protože vše souvisí se vším,tak si zkontroluj,zda Ti funguje také režim posunu.Někdy bývá zvuk kuple spřažen s touto funkcí,takže jestli jsi hrábnul do těchto CV,tak prostě není slyšet.Měl bys mít posun na F6,zkus zadat do CV 178 a 181 hodnotu 1-3 a uvidíš.Nenech se mýlit návodem,soudruzi to mají o řádku posunuté.Taky jsem se s tím zapotil,než jsem si toho všiml. :D

No a druha vec se kterou se morim uz tak dlouho ze z manualu pomalu zmizely pismenka, je jestli V3.5 umi reagovat zvukem na zatezovou regulaci motoru, podobne jako napr V4.0 nebo dekodery Zimo. Chtel. bych se dopracovat alespon k tomu ze kdyz snizuji rychlost tak zvuk motoru sebehne do volnobehu a pak treba zase nabehne, ale at delam co delam tak to nikde nemuzu najit, natoz nastavit.

Tento dekodér nereaguje na změnu zátěže,ale pouze na změnu rychlosti.Dá se to samozřejmě nastavit,ale chce si to s tím pohrát,3 dny jsou slabota. :lol: Vtip je v tom,že stačí sáhnout do CV,které ovlivňují rozjezd,zastavování,střední a max.rychlost a změní se zvuk.Je tedy třeba nejdříve nastavit tyto hodnoty tak,aby Ti vyhovovaly a pak teprve nastavovat hodnoty ve zvukové sekci.Pokud to uděláš obráceně a pak si vzpomeneš,že se mašina rozjíždí nějak rychle nebo rychle zastavuje a šáhneš do příslušných CV,tak jsi opět na začátku. :o :lol: Dost také záleží na technice,tzn.jak rychle a kam budeš kroutit tím kolečkem :D Pokud jedeš a otočíš regulátorem rychle,ozve se skřípění brzd téměř okamžitě.Pokud otočíš pomalu a jen do poloviny běhu,tak nejdříve ztichne motor a teprve pak začnou fungovat brzdy.Vše ale záleží na nastavení,na maximální rychlosti,jestli jsi v režimu ovládání 2,5,6 nebo 67-94 atd.Je to prostě laborování a buď klidný,pokud si koupíš jiný stroj,tak ta nastavení samozřejmě neplatí a začínáš znovu.Jinak se to dá nastavit pomocí MM úplně v pohodě,jediný rozdíl je,že si nepřečteš co tam je nastaveno a musíš si dělat poznámky ručně.
Na druhou stranu jsem se dost divil,jaké hodnoty jsem našel u origoš dekodérů od Fleischmanna,byť to jsou dekodéry ESU.Záleží tedy také na tom,co je v dekodéru nahráno a proto také FLM v návodu u většiny CV píše,nastaveno z výroby a pokud možno nesahat. :mrgreen:
Takže přeji hodně trpělivosti a nenech se otrávit prvními neúspěchy.Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: ESU

Příspěvekod miroslav lengyel » úte 20 bře, 2012 6:26 am

[quote="Jojo"]Ono To niekde je. Možno to mám uložene. Ale je to tak ,že reset nie je , ako reset. Na to výrobcovia nemyslia.

Já tedy s dekodérem ESU 3.5 takové problémy nezaznamenal a je jedno,jestli to byl dekodér ESU s nahraným zvukem nebo ESU se zvukem FLM.Reset =tovární hodnoty,všechny zvuky tam kde mají být.To samé Uhlenbrock,žádný problém.Mám ten dojem,že tohle se týká dekodérů ESU poslední generace,tedy soudě poodle toho,co čtu tady na fóru.
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: ESU

Příspěvekod TTmili » úte 20 bře, 2012 1:45 pm

No Míro to je ten problém, já u traťových lokomotiv (což sergej bezpochyb je) posun odstraňuji, nemá pro mě význam. Nechávám ho jen na malých skřetech (T211, T334 nebo trochu větší T458, až bude hotová tak jí taky zůstane). Nechávám akorát možnost odebrání brzdících a akceleračních křivek, a to vrámci unifikace s jinými stroji mám pod tl. F3.

No a druhá věc, ono totiž jde i o to že ten dekodér (zvuk) vůbec na změnu rychlosti nereaguje, při rozjezdu se natočí diesel do otáček, a v těch je do doby než se úplně zastaví, pak teprv spadne na volnoběh. Tj. při skřípání brzd nebo zpomalování stále řve naplno. Zarazilo mě že třeba videa brejlovců, kde ESU V3.5 je taky, ukazují že při zpomalování nebo přímo zastavování motor seběhne na volnoběh a eventuelně pak zase naběhne do otáček. Kdežto zvuk sergeje (od ESU pravděpodobně) který mám nahraný tohle nedělá ani po resetu dekodéru, takže jsem myslel že se to dá nastavit. Co se týče hodnot rozjezdů, CV2 = 1, CV3 = 35, CV4 = 25, CV5 = 50 a CV6 = cca 15.
Jinak pokud resetuji dekodér, tak se mi komplet rozhodí a všechny zvuky musím nastavovat znovu, po resetu mi funguje jen hučák dieselu a dlouhá houkačka.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1689
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: ESU

Příspěvekod miroslav lengyel » úte 20 bře, 2012 3:19 pm

TTmili píše:No Míro to je ten problém, já u traťových lokomotiv (což sergej bezpochyb je) posun odstraňuji, nemá pro mě význam. Nechávám ho jen na malých skřetech (T211, T334 nebo trochu větší T458, až bude hotová tak jí taky zůstane). Nechávám akorát možnost odebrání brzdících a akceleračních křivek, a to vrámci unifikace s jinými stroji mám pod tl. F3.

Tak teď jsem trošku zmatený :D píšeš,že Ti chybí zvuk kuple a pak zase,že je to traťová lokomotiva.Já když dojedu na místo určení a chci mašinu odvěsit a jedu do depa,tak nejedu traťovou rychlostí,ale pomalu a k tomu slouží ten posunovací režim.Ono je to v podstatě poloviční rychlost té provozní.Nicméně pokud ji nechceš používat,tak samozřejmě nemusíš a dej si to třeba na F 20,aby se Ti to nepletlo.Jde ale o to,že pokud ji nemáš aktivovanou vůbec,tak ten zvuk kuple prostě nebude slyšet.Teď vařím z vody,protože mám pouze parní stroje a přišel jsem na tuhle vazbu náhodou,když jsem se chtěl pro změnu zbavit při každé změně směru houknutí,které mi šlo na nervy.

No a druhá věc, ono totiž jde i o to že ten dekodér (zvuk) vůbec na změnu rychlosti nereaguje, při rozjezdu se natočí diesel do otáček, a v těch je do doby než se úplně zastaví, pak teprv spadne na volnoběh. Tj. při skřípání brzd nebo zpomalování stále řve naplno. Zarazilo mě že třeba videa brejlovců, kde ESU V3.5 je taky, ukazují že při zpomalování nebo přímo zastavování motor seběhne na volnoběh a eventuelně pak zase naběhne do otáček. Kdežto zvuk sergeje (od ESU pravděpodobně) který mám nahraný tohle nedělá ani po resetu dekodéru, takže jsem myslel že se to dá nastavit. Co se týče hodnot rozjezdů, CV2 = 1, CV3 = 35, CV4 = 25, CV5 = 50 a CV6 = cca 15.

To,že Ti motor ještě řve a už kvičí brzdy je prostě špatně nastavený dekodér :D nic jiného za tím nehledej.Koukám na to Tvé nastavení a vidím,že máš CV 3 a 4 nastavené na poměrně vysoké hodnoty.Jinak se bude mašina chovat,když je nastavíš na hodnoty menší a také záleží na tom jak budeš kroutit tím kolečkem na MM.Když s ním otočíš rychle do nějaké polohy,tak čekáš než se to pomalu rozjede a pak zase rychle otočíš zpět na nulu,tak čekáš nějakou dobu než se mašina zastaví.Zkus si dát hodnotu nižší a z plné rychlosti nejdříve malinko uber a teprve pak to stáhni na nulu.Rovněž vidím,že máš velký rozvor mezi CV 5 a 6,zkus buď hodnotu v CV 5 snížit nebo CV 6 zvýšit,abys měl v CV 6 cca poloviční hodnotu CV 5.No a co další CV,ta s náma nehrajou? :lol: Co takhle CV 54,55,56?
Jinak se omlouvám za chybnou informaci,už mám v těch dekodérech také nějaký bordel. :mrgreen:
54 zatížení ovládání. K. K-prvkem vnitřního regulátoru PI .. 0-80 32
Určeno účinek zatížení kontroly.Větší
Hodnota, tím silnější účinek dekodéry zvuku motoru.
55 zatížení ovládání. I. I-prvkem vnitřního PI-regulátoru. 0-80 24
Určuje setrvačnosti motoru. Čím vyšší hybnost
Motor (velký setrvačník k dispozici
nebo se motor má velký průměr),
menší, musí být hodnota. (Viz bod 5.2.1)
56 Provozní rozsah 0-100% 1 - 64 64
Rozhodl se být aktivní, pokud jde o regulaci% zatížení.
Hodnota 32 je řízení zátěže bude
poloviční rychlost.
Ten překlad je od přítele googla,tak se neděs,ale myslím,že je to srozumitelné.
Zkus taky zalaborovat s CV 59 a 60.

Jinak pokud resetuji dekodér, tak se mi komplet rozhodí a všechny zvuky musím nastavovat znovu, po resetu mi funguje jen hučák dieselu a dlouhá houkačka.


Tohle je pochopitelné,protože se to nastaví na tovární nastavení,jaké je uvedeno v návodu.
Zapoměl jsem od Lužné Tvé jméno,tak proto píši bez oslovení.Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: ESU

Příspěvekod TTmili » úte 20 bře, 2012 4:07 pm

To že už si nemůžeš vzpomenout na jméno (Petr) je jen známkou toho že by se Lužná měla zopakovat a já až se pudu najíst tak bych se měl koukat po hospodě kde kdo sedí :lol: .

Zvuk kuplování chybí když odjíždím z vlaku tak to musím nějak rozvěsit, no ale furt se mi to nedaří nějak provázat, ani s tou pomalou jízdou, prostě nic, prdím na to, já se bez toho obejdu.

Ten skok mezi CV5 a CV6 mám proto, že když jsem nastavil CV6 na poloviční hodnotu CV5 tak sergej vystřelil jako raketa, a to s nějakýma 450 tunama za zadkem není pěkný :lol: . Jinak Jsem si pohrál s nastavením těch parametrů v CV54 - CV56 a na zvuk to absolutně nemá vliv. Prostě dokud není nulová rychlost tam tam volnoběh nebude, to je jak by to mělo hydro převodovku která umí vyřadit jen když se zastaví. Docela by mě zajímalo jak jsou na tom ostatní uživatelé sergeje s ESU zvukáčem i zvukem. Vliv na zvuk měli jen CV59 a 60 a tím jsem si pomohl akorát k tomu že už je slyšet že motor do těch otáček nabíhá a postupne s rychlostí otáčky padaj, ale víc z toho prostě nedostanu.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1689
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: ESU

Příspěvekod Jojo » úte 20 bře, 2012 4:37 pm

Stale je to v tom že Ja si chcem nastavit prah brzdenia :!: :!: :!: :!: čo samozrejme tento ESU neomožnuje.Pozri nastavenie prahu brzdenia 0-64 :?: :?: :?: :?:
A nie je ina možnost. Upgrade sa asi neda. :?: Reset je tiež kapitola sama o sebe.
Vraj ESU 4.0 To vie. Ale kto to vie spravit. :?: :?: Takže zvukač zatial nie. A to nehovorím o CV viac ako 255 to ti ide? ZIMO to má. Moc už ESU nesledujem .
Takže hodne nervov a zdaru. :D
H0 ,bez epochy,Traincontroler 7 Silver originál,len digitál.
Uživatelský avatar
Jojo
 
Příspěvky: 408
Registrován: úte 03 čer, 2008 7:58 am
Bydliště: Trenčín,Slovensko

PředchozíDalší

Zpět na DCC v praxi

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků