Dekoder Lenz Silver-mini nebo Gold-mini

Vše pro digitální provoz - dotazy, praxe, návody, postupy, normy, kompatibilita atd.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf

Dekoder Lenz Silver-mini nebo Gold-mini

Příspěvekod RadekN(TT) » stř 29 dub, 2009 9:22 pm

Zdravím všechny modeláře. Stavím modulové kolejiště TT a rozhodl jsem se už pro digitální provoz. Vzhledem k tomu, že tovární sety jsou na mne moc drahé pustil jsem se do stavby DCC systému publikovaném na http://www.dcckoleje.kx.cz/.
Centrálu a ovladač mám již hotové a vše zatím vypadá, že funguje bez větších problémů.
Hodlám některé své starší lokomotivy digitalizovat ale protože jsem v DCC začátečník chtěl bych se zeptat zkušenějších jaký typ dekodéru je lepší zvolit. Gold-mini nebo Silver-mini?
RadekN(TT)
 
Příspěvky: 10
Registrován: stř 06 srp, 2008 6:44 am
Bydliště: Jihlava

Re: Dekoder Lenz Silver-mini nebo Gold-mini

Příspěvekod Zdenek Valter » čtv 30 dub, 2009 6:09 am

RadekN(TT) píše:Zdravím všechny modeláře. Stavím modulové kolejiště TT a rozhodl jsem se už pro digitální provoz. Vzhledem k tomu, že tovární sety jsou na mne moc drahé pustil jsem se do stavby DCC systému publikovaném na http://www.dcckoleje.kx.cz/.
Centrálu a ovladač mám již hotové a vše zatím vypadá, že funguje bez větších problémů.
Hodlám některé své starší lokomotivy digitalizovat ale protože jsem v DCC začátečník chtěl bych se zeptat zkušenějších jaký typ dekodéru je lepší zvolit. Gold-mini nebo Silver-mini?

Stano si co od dekodéru požaduješ.
Jestli jen jízdu a svícení pak stačí i ten Silver.
Jestli více funkcí pak Ti pochopitelně ani ten Gold nestačí.
Obecnější rada:
Porovnej si tedy funkce obou a rozhoduj se podle toho které pro danou lokomotivu využiješ.
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2675
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Re: Dekoder Lenz Silver-mini nebo Gold-mini

Příspěvekod PaMi » čtv 30 dub, 2009 12:01 pm