DCC Railcom a vodivé nápravy vagonů

Dobrý den!
Přátelé, kamarádi,
mám takový dotaz. Protože technologie Railcom používá proudovou smyčku během napájení lokomotivy, chtěl jsem se v této souvislosti zeptat, zda odběr proudu jednotlivými nápravami vagonků v soupravě za lokomotivou osazenými odpory nebo elektrovodivým odporovým lakem tak, aby vedly předepsaný proud kvůli rozpoznání obsazenosti kolejového úseku, nezpůsobí degradaci Railcom komunikace lokomotivy v takovém rozsahu, že nebude čitelná, rozpoznatelná.
Máte někdo nějaké zkušenosti s provozem Railcom komunikace spolu s vagonky s odporovým lakem na nápravách, tedy s vodivými nápravami?
Mně by zajímalo, zda toto Railcom utáhne.
Děkuji, Jirka
P.S.: Pokročilým DCC-sistům, kterým je případně odpověď zcela jasná, se omlouvám za možná stupidní dotaz. Ale já fakt nevím. Nemám tolik zkušeností s DCC.
Přátelé, kamarádi,
mám takový dotaz. Protože technologie Railcom používá proudovou smyčku během napájení lokomotivy, chtěl jsem se v této souvislosti zeptat, zda odběr proudu jednotlivými nápravami vagonků v soupravě za lokomotivou osazenými odpory nebo elektrovodivým odporovým lakem tak, aby vedly předepsaný proud kvůli rozpoznání obsazenosti kolejového úseku, nezpůsobí degradaci Railcom komunikace lokomotivy v takovém rozsahu, že nebude čitelná, rozpoznatelná.
Máte někdo nějaké zkušenosti s provozem Railcom komunikace spolu s vagonky s odporovým lakem na nápravách, tedy s vodivými nápravami?
Mně by zajímalo, zda toto Railcom utáhne.
Děkuji, Jirka
P.S.: Pokročilým DCC-sistům, kterým je případně odpověď zcela jasná, se omlouvám za možná stupidní dotaz. Ale já fakt nevím. Nemám tolik zkušeností s DCC.