Ahoj,
snažíme se se synem plnohodnotně rozchodit hybridní kolejiště v TT (3x menší panely ve 3 místnostech propojeno přes předsíň přes kolejivo s podložím), vše v digitálu, až 7 lokomotiv.
Hlavní centrálu máme DR5000, kombinujeme všechny protokoly, základ loconet, ale používáme i multimaus a Z21 mobile aplikace.
Vše funguje, včetně ohlasu na panelech, vratných smyček, automazice přes rocrail (na některých panelech i automatický provoz).
Problematické je samozřejmě napájení kolejí mimo panely (metry kolejí s podložím, přestavníky jsou napájeny z kolejí, max. odběr bez boostru cca 3 mašiny najednou), po zvednutí napájení z 15V na 18V na vstupním trafu centrály se to zlepšilo (spolehlivost výhybek v kolejivu s podložím).
Nevadí 18V pro TT ?
Chceme připojit nepoužívaný IB-II jako slave (tj. ovládací panel pro výhybky, 2 x interní ovladače a jako booster).
Zatím jsem zkoušel to připojit přes T Loconet, alespon ovladací panel (on-off, výhybky) funguje bez problému.
Našel jsem v manuálu IB-II nastavení na operating mode, pokud se to připojí na B Loconet, mělo by to fungovat včetně boosteru. Zítra vyzkouším.
Máte s tím někdo zkušenosti ? Lze obdobne nastavit i DR5000 do tzv. operating modu (tj. jako slave) ?
Chtěl bych následně připojit i třetí booster DR5033, který mám v záloze. Lze to kombinovat ? Jak připojovat více boosterů ?
Co přechody ?
Díky za odpovědi.
Aleš