fulda píše:vvitty píše:komori píše:... protože záruku na DR5000 není kde uplatnit.
Z hlediska uživatele - koncového zákazníka záruku uplatnit lze.
Zmenšením počtu vložených citací se možná stane informace čitelnější a pochopitelnější.
Koncový uživatel uzavřel smlouvu s prodejcem a ten s nějakou pravděpodobností existuje (pokud kupoval centrálu v Čechách, tak určitě existuje). Proto záruku uplatnit lze (na ne-updatovanou verzi).
Teoreticky mohou existovat dva základní scénáře:
- existuje nezávislá servisní organizace, která závadu opraví (a financování si dohodne jinde)
- obchodník nemá nasmlouvaného nic jiného, takže bude muset "odstoupit od smlouvy" a vrátit kupní cenu
Měl bys pravdu pokud by šlo o reklamaci centrály do níž zákazník nezasahoval, nicméně pokud by sis pořádně přečetl celý text, bylo by jasné se jednalo o instalaci modulu do centrály (a tedy zásahu) a šlo o upozornění, že záruka na centrálu padá zásahem do ní, zmínka o neexistenci výrobce tam byla hlavně proto, aby si byl zákazník vědom, že pokud při instalaci toho wifi modulu dojde v centrále k nějaké závadě, nebude mít kde ji nechat opravit.